۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۶۷۷۲۷۵

جهادگری که آسمانی شد

جهادگری که آسمانی شد
طلبه جهادگر هنگام خدمت در عرصه های آبادانی و محرومیت زدایی، بر اثر واژگونی تراکتور در روستای محروم راسک قلعه گنج آسمانی شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دانیال سالاری طلبه جهادگر بسیجی و عضو گروه جهادی فانوس جنوب که از ابتدای نوروز در اردوی جهادی در روستای محروم راسک از توابع منطقه رِمِشک  مشغول خدمت جهادی بود؛ بر اثر واژگونی تراکتورآسمانی و یک جهادگر هم مصدوم جزئی شد.

این  گروه جهادی  از ابتدای نوروز در عرصه ساخت مسجد، خانه عالم، سرویس بهداشتی، فعالیت های فرهنگی و ... در این روستا در خال خدمت رسانی است.

سید حسام الدین حسینی مسئول گروه جهادی فانوس جنوب گفت: این گروه به مدت ده روز در منطقه محروم راسک قلعه گنج مشغول خدمت جهادی هستند اما نبود راه دسترسی مناسب برای جابجایی مصالح در این منطقه مشکلات را دو چندان کرده و لازم است مسؤولان باید برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

جهادگری که آسمانی شد

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بهرام از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
رحمت واسعه الهی بر این طلبه جهادگر.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
درود بر این طلبه مخلص و سلام بر روح مطهرش
1
0
ناشناس
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
روحش قرین شادی و آرامش
برای شادی روح این شهید بزرگوار صلوات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
شهدای ما سرباز ولایت بودند و از دنیا و متعلقات آن دل بریدند و در راه بندگی خدا راه آخرت را پیش بردند ما در نظام مقدس می‌بینیم برخی مدیران زندگی شهدا را الگو را قرار نمی‌دهند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
شهید سالاری از سالهای پیش کارهای فرهنگی انجام می داده است و به اذعان تمامی بچه های جهادی گروه، او از بچه های ویژه ی گروه جهادی مان بود و اخلاص متمایزی داشت.
در دو سال گذشته با همکاری بنیاد علوی و سپاه در حال ایجاد هسته های بومی قلع گنج هستیم تا خودشان توانمند شوند و برای رفع محرومیت شهرستان نیروهای مردمی تلاش کنند.
شهید دانیال سالاری از نمونه های متمایز نیروهای محلی بود که برای خدمت به مردم منطقه ی خودش از هیچ تلاشی فروگذار نبود و بدون شک او الگوی جوانان همشهری اش است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ ءَامَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَهَدُواْ فِى سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَ لِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَآئِزُونَ‏
کسانى که ایمان آورده و هجرت کردند و در راه خدا با اموال و جان هاى خویش جهاد کردند ، بزرگ‏ترین درجه را نزد خداوند دارند و اینان همان رستگارانند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
خدا رحمتش کند
0
0