۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۶۷۷۲۷۷

حزب کارگزاران به دنبال تحمیل نامزد به اصلاح‌طلبان!

حزب کارگزاران به دنبال تحمیل نامزد به اصلاح‌طلبان!
سخنگوی حزب کارگزاران اعلام کرد جواد ظریف و حسن خمینی همچنان جزو نامزدهای اصلاح‌طلبان در انتخابات هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، درحالی‌که محمدجواد ظریف با صراحت اعلام کرده که تخصص لازم در اداره امور کشور را ندارد؛ سخنگوی حزب کارگزاران همچنان اصرار دارد، وزیر خارجه را به‌عنوان نامزد نهایی به ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان تحمیل کند.

حسین مرعشی سخنگوی کارگزاران در تشریح سیاست‌گذاری‌های اصلاح‌طلبان در انتخابات می‌گوید: محمدجواد ظریف و سید حسن خمینی همچنان جزو گزینه‌های مطرح هستند و بحث بر سر آن‌ها ادامه دارد، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. مرعشی با تشریح وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور ادامه می‌دهد: شخصیت‌هایی باید به صحنه بیایند که سابقه خوبی داشته‌اند؛ ما فراتر از اینکه چه فردی یا چه جناحی پیروز انتخابات آینده است باید به فکر کاستن مشکلات مردم باشیم، با توجه به فشارهای اقتصادی این چند سال و بروز اختلافات سیاسی داخلی و افزایش ناکارآمدی در نهادهای مختلف، زندگی بر مردم سخت شده و اولویت با سروسامان دادن به وضع معیشتی مردم است نه پیروزی جناح‌ها؛ همچنین کشور باید به سمت وحدت و بسیج همه نیروها پیش برود تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

در حالی حزب سرمایه‌داری کارگزاران نگران وضعیت اقتصادی و معیشت مردم در شب انتخابات شده که سیاست‌گذاری‌های دولت مطبوع این محفل سیاسی آواری از مشکلات را بر سر مردم فروریخته و مدیران اصلاح‌طلب و اغلب متمایل به حزب کارگزاران در بدنه دولت حتی توانایی عرضه چند قلم کالای ضروری مردم در شب عید را هم نداشتند!

جالب‌توجه آن‌که هر دو نامزد مورد تأکید حزب کارگزاران برای انتخابات هیچ‌کدام سابقه اجرایی قابل‌توجهی در اداره امور کشور ندارند، مدتی قبل جواد ظریف در یک مصاحبه با یک وب‌سایت اصلاح‌طلب اعلام کرد که هیچ تمایلی به حضور در انتخابات ندارد و همچنان می‌خواهد همچنان وزیر باقی بماند.

بنا به اخبار رسیده به «مشرق» انتخاب میان جواد ظریف و حسن خمینی با مخالفت بخش گسترده‌ای از اصلاح‌طلبان نیز روبرو شده است، این گروه اعتقاددارند که ظریف نمی‌تواند با اصلاح‌طلبان تندرو هماهنگ شود و حسن خمینی نیز نسبت به نیازها و شرایط امروز کشور کاملاً ناآگاه است!

حزب کارگزاران به دنبال تحمیل نامزد به اصلاح‌طلبان!

البته حزب کارگزاران ید طولایی درفروش لیست های انتخاباتی و تحمیل نامزد به اصلاح‌طلبان دارد، روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد در گزارشی در شرح دلالی سیاسی این حزب ثروتمند می‌نویسد: کرسی شورای شهر تهران توسط کرباسچی تا 2 میلیارد تومان به برخی فروخته‌شده بود![1]


[1] https://www.mashreghnews.ir/news/1197044

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات