۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۷۷۳۲۸
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

ناکارآمدی، خیانت و نفوذ با هدف ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور

ناکارآمدی، خیانت و نفوذ با هدف ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: متأسفانه بعضی دلسردی و ناامیدی ها در کشور به دلیل ناکارآمدی و ضعف مدیریت و بعضی ها نیز از باب خیانت و نفوذ صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی و همرزمانش در مصلی امام خمینی(ره) ساری با بیان این که انقلاب اسلامی به چهار سرچشمه متصل و پیوند دارد، گفت: این انقلاب الهی مشروعیت فقهی و الهی خود را از بعثت و غدیر، الگوی خود را از عاشورا، صلابت و قدرت و اقتدار خود را از مردم و فلسفه و معنا و مفهومش را از انتظار گرفته است.

وی، حضور در صحنه مردم را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور باشکوه مردم در ۱۲ فروردین ۵۸ و آری به جمهوری اسلامی، حضور در انتخابات، راهپیمایی ها، تشییع جنازه شهدا، حمایت از ولایت و رهبری، محکومیت فتنه دشمنان، موجب اقتدار انقلاب اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که چیستی و چرایی انقلاب با انتظار گره خورده است، ادامه داد: این انقلاب زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی افزود: اگر انتظار و مهدویت و آینده خوبی که خدا وعده نمی داد، انقلاب ما فلسفه ای نداشت؛ فلسفه انقلاب ما رسیدن به آن نقطه آرمانی است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به در پیش بودن انتخابات در ماه های آینده اشاره کرد و با بیان این که دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، گفت: آنها می خواهند مردم را دلسرد و مأیوس کنند و در مقابل مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات آینده تکیه می کنند و علاج دردها را حضور در انتخابات می داند.

وی با اشاره به این که هر آنچه که موجب دلسردی و ناراحتی مردم می شود ناپسند است، افزود: متأسفانه بعضی دلسردی و ناامیدی ها به دلیل ناکارآمدی و ضعف مدیریت و بعضی ها نیز از باب خیانت و نفوذ صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه شاهد یک رهاشدگی در فضای مجازی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین حوزه نظارت ها هستیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان فرهنگی استان و شهرستان باید نظارت لازم را داشته باشند و در این زمینه برنامه ریزی کنند و نسبت به حوزه فرهنگ جدی باشند.

امام جمعه ساری با انتقاد از وضعیت فرهنگی جامعه تصریح کرد: ترویج مظاهر غربی، زیبنده یک شهرستان شهید داده و ولایی و علوی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی همچنین با بیان این که مفاسدی که در شوراهای شهر اتفاق افتاده به هیچ عنوان زیبنده این ملت باشرافت و انقلابی نیست، افزود: حیثیت و فداکاری های این ملت بزرگ با این لکه های کوچک زیر سؤال می رود./950/

ارسال نظرات