۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۶۷۷۴۱۳
امام ‌جمعه ملبورن استرالیا:

استکبار، عامل ترویج ظلم و بی عدالتی درجهان است

استکبار، عامل ترویج ظلم و بی عدالتی درجهان است
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در خطبه های جمعه این هفته استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل را عامل ترویج ظلم و بی عدالتی درجهان دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام ‌جمعه ملبورن استرالیا، در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته که با شرکت تعداد زیادی از نمازگزاران شهر ملبورن استرالیا در مرکز اسلامی العصر(عج) استرالیا برگزارشد، گفت: استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل را عامل ترویج ظلم و بی عدالتی درجهان اند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که منتظران ظهور امام مهدی(عج) برای جهانی خالی از ظلم، ستم و بی عدالتی در تعجیل فرج منجی عالم بشریت مھدی موعود دعا کنند، اظهار داشت: جهان امروز به شدت نیازمند قیام دولت مهدوی است، و انقلاب جمهوری اسلامی ایران به رهبریت امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی خامنه ای طلیعه آن دولت جهانی است که پر پایه عدل و انصاف استوار خواهد بود.

این روحانی استرالیایی بخاطر روز جمعه مقدس روز مصلوب شدن حضرت مسیح، با جامعه مسیحیت ابراز همبستگی کرد و ابراز داشت: اسلام تنها دینی است که به صلح و رواداری، دوستی وهماهنگی میان همه ادیان و اقوام تاکید دارد.

وی با بیان این که اسلام محافظ و مدافع بشریت و کرامت انسانی برکره زمین است و اما استکبار جهانی برای مخدوش کردن چهره مهربان دین اسلام می کوشد، تاکید کرد: آمریکا، اسرائیل و بعضی از قدرت های مرتجع منطقه با راه اندازی جنگ، کشت و کشتار در سرزمین های اسلامی وجهه دین مبین اسلام را درنگاه جهانیان خراب کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی با تاکید به این که تداوم ظلم و بی عدالتی قدرت های استکباری درجهان در سایه سکوت نهادها و سازمان‌های بین المللی بویژه شاخه حقوق بشر سازمان ملل، لکه ننگی بر پیشانی سران این نهادها است، افزود: سران و رهبران کشورهای اسلامی، در برقراری صلح، امنیت و ثبات منطقه تلاش کنند و سازمان‌های بین المللی را در جلوگیری اقدامات جنایتکارانه قدرتها، تحت فشار قرار دهند و اجازه ندهند که این قدرت‌ها با سیاست‌های تهاجمی خود، زندگی ملت ها را دشوار کنند و تروریسم را در منطقه ترویج نمایند.

این روحانی استرالیایی در پایان گفت: کشورهای خارجی از جمله آمریکا با خروج نظامیان و قوای مسلح اشغالگر خود از افغانستان، عراق، سوریه و یمن مداخله نظامی در این سرزمین ها را پایان دهند./988/

ارسال نظرات