۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۷۷۴۳۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مسؤولان قدر فرصت ذی‌قیمت خدمت به مردم را بدانند

مسؤولان قدر فرصت ذی‌قیمت خدمت به مردم را بدانند
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری بر تلاش برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم تأکید کرد و گفت: خدمت به مردم نعمت و فرصت ذی‌قیمتی است که باید قدر آن را بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مسؤولان و کارکنان نهادهای زیرمجموعه دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان، با اشاره به سوره عصر، بر بهره‌گیری از فرصت عمر برای ارتقای بعد معنوی و خدمت به مردم تأکید کرد.

وی اظهار کرد: همه ما با گناه و معصیت در حال زیان دیدن هستیم و از سوی دیگر قدرت‌ها، امکانات، فرصت‌ها و نعمت‌های مختلف خداوند نیز به مرور و با گذر عمر از انسان گرفته می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: بر اساس آیات سوره عصر همه لحظه‌به‌لحظه در حال زیان و ضرر هستیم مگر وقتی که نیت را پاک کرده و عمل درست انجام دهیم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: البته این دو باید با هم توأم باشند؛ زیرا اگر نیت ما نیک باشد اما حرکت و اقدامی در این راستا نکنیم در زیان هستیم و از سوی دیگر اگر عمل صالح داشته باشیم اما نیت ما پاک و صالح نباشد باز هم ارزشی نداشته و همچنان در زیان و خسران هستیم.

وی اضافه کرد: اهمیت توأم بودن نیت نیک و عمل صحیح و صالح به‌اندازه‌ای است که حتی اگر فرد مسجد بسازد اما نیت او پاک نباشد برای عامل فایده‌ای نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه بر تلاش برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم تأکید کرد و گفت: خدمت به مردم نعمت و فرصت ذی‌قیمتی است که خداوند به ما داده و باید قدر آن را بدانیم.

وی تصریح کرد: در سال جدید و از همین ابتدا باید هر کدام از ما در حیطه کاری خود طرح و برنامه داشته باشیم تا بتوانیم در پایان سال خودارزیابی داشته و به خود نمره دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با اشاره به رسالت و وظایف دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان و نهادهای زیرمجموعه و منتسب به آن ازجمله ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، مرکز رسیدگی به امور مساجد و... خاطرنشان کرد: همه یک جمع هستیم و عملکرد ما در کنار یکدیگر سنجید می‌شود؛ ازاین‌رو باید تلاش کنیم در سال جدید عملکرد بهتر و بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به شمار بالای مراجعات مردمی به دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان، بر تکریم و پاسخگویی شایسته به مردم تأکید و اظهار کرد: خیلی از امور و کارها دست دفتر امام‌جمعه نیست؛ اما ما مطالبه گر حق‌وحقوق مردم هستیم و حتی اگر نتوانیم برای رفع مشکل آن‌ها اقدامی کنیم، حداقل می‌توانیم با برخورد درست و شایسته، با آن‌ها همراهی کنیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات