۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۶۷۷۵۹۵
طی نشستی خبری صورت گرفت؛

اعلام کاندیداتوری «سید عباس نبوی» برای انتخابات ریاست جمهوری

اعلام کاندیداتوری «سید عباس نبوی» برای انتخابات ریاست جمهوری
رییس موسسه تمدن و توسعه اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید عباس نبوی موسسه تمدن و توسعه اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن اعلام رسمی کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: الحمدالله صف نامزدهای جریانات و جناح‌های سیاسی کشور انتخابات گسترده و فعال شده است و باید در مجموع از این آمادگی افراد استقبال کرد. 

وی افزود: اگر این مسیر به مشارکت فعال در انتخابات منجر شود امر پر خیر و برکتی است. حضور بنده در انتخابات مانع فعالیت هیچ کس نیست. همه کسانی که می خواهند نامزد شوند محترم هستند و جایگاه‌هاشان محفوظ است. مطالب بنده ناظر بر ایجاد نقض بر دیگر نامزدها نیست. 

نبوی خاطرنشان کرد: در مسائل گذشته ما دو معضل بزرگ در فضای سیاسی و رقابتی کشور داریم که خود را در انتخابات ها نشان می دهد؛ از سال ۷۶ تاکنون ۲۵ سال است که می گذرد فضای انتخاباتی ما بر دو قطبی های کاذب است که به جامعه لطمه زیادی زده است. 

وی خاطرنشان کرد: آنقدر دو قطبی‌ها غلیظ شد که فضای عمومی در ۱۴۰۰ آماده نه گفتن به این دو قطبی است و مردم در هر جمعی اعلام دارند که از این دو قطبی ها خسته شدند و کی این دو قطبی ها تمام می شود. در این دو قطبی ها وارونه نمایی ها و خلاف واقع گفتن اتفاق افتاده که باور حرف راست و صادقانه برای مردم سخت شده و به تعبیر دیگر اعتبار عمومی لطمه بزرگی دیده است.

نبوی با تاکید بر اینکه بازگرداندن اعتماد عمومی سخت شده است، گفت: مردم می‌پرسند کی مسیری آغاز می شود که با زبان مردمی، واضح، روشن و عادی با مردم مطرح می شود و وعده ها عملی می شود؟/841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
یک عکس خوب از ایشون داخل متن کار می کردید خیلی بهتر بو د
0
0