۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۷۷۶۲۵

آغاز ثبت‌نام در آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی + لینک

آغاز ثبت‌نام در آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی + لینک
ثبت نام در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه علوم اسلامی رضوی از ۲۰ فروردین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰/۱۴۰۱ از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می پذیرد.

علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، اقتصاد، زبان و ادبیات عرب، زبان و ادبیات فارسی، تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی رشته های کارشناسی این دانشگاه است.

همچنین این دانشگاه در رشته های علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، علوم جزایی و جرم شناسی، تاریخ و تمدن ملل اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، دانش اجتماعی مسلمین، علوم اقتصادی-بانکداری اسلامی، عرفان و حکمت اسلامی و فقه و حقوق وقف در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو خواهد پذیرفت.

همچنین رشته های علوم قرآنی و حدیث، فقه جزایی، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق بین الملل، حقوق (گرایش خصوصی) و حقوق کیفری و جرم شناسی رشته های این دانشگاه در مقطع دکترا است.

 ثبت نام در مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه علوم اسلامی رضوی از تاریخ ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت؛ همچنین تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه علوم رضوی جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی http://razavi.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۵۱۳۲۲۱۱۴۱۲ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات