۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۷۷۶۵۹

تقاضای جامعه وعاظ انقلابی از آیت‌الله سعیدی برای کاندیداتوری خبرگان از قم

تقاضای جامعه وعاظ انقلابی از آیت‌الله سعیدی برای کاندیداتوری خبرگان از قم
جامعه وعاظ انقلابی طی نامه ای از آیت‌الله سعیدی برای کاندیداتوری خبرگان از قم دعوت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه وعاظ انقلابی طی نامه ای از آیت‌الله سعیدی برای کاندیداتوری خبرگان از قم دعوت کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

انتخاب خبرگان و فقهای شایسته که واجد ویژگی‌های فقاهت، شجاعت و بصیرت و دارای اندیشه انقلابی باشند از تکالیف بزرگ الهی برعهده آحاد ملت است. از این رو اگر در این انتخاب مسامحه نمایند و خبرگان را براساس موازین شرعی و قانونی انتخاب نکنند، چه بسا خساراتی به اسلام و کشور وارد می‌شود که جبران‌‌ناپذیر است. به همین دلیل ما امضاکنندگان این نامه بنا بر مسؤلیت شرعی و قانونی از حضرتعالی که مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب هستید و دارای شایستگی‌های فقهی، بصیرت، شجاعت و نیز مقبولیت درمیان اقشار مختلف مردم قم هستید دعوت می‌نماییم که با ورود به عرصه انتخابات خبرگان رهبری، از طرف مردم انقلابی قم کاندیدای خبرگان رهبری شوید.

امیدوارم که مردم قم همانگونه که در طول تاریخ انقلاب اسلامی، نقش خود را در حمایت و صیانت از نظام اسلامی انجام داده‌اند با انتخاب حضرتعالی گام دیگری در تشکیل و تکمیل اعضای انقلابی خبرگان رهبری در برابر صف آرایی دشمنان بردارند که همواره در اندیشه به انحراف کشاندن این مجلس مهم داشته‌اند./841/

ارسال نظرات