۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۷۷۶۹۵
امام جمعه شهرستان کنگاور:

برخی در بحث سند همکاری ایران و چین همواره چشمشان به رسانه های بیگانه است

برخی در بحث سند همکاری ایران و چین همواره چشمشان به رسانه های بیگانه است
کرمانشاه - حجت الاسلام لروند گفت: در بحث سند همکاری ایران و چین همواره چشم و گوششان به شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه است که ببینند آنها در این باره چه می گویند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسادر کرمانشاه، گردهمایی ماهیانه علما، روحانیون و طلاب کنگاور امروز در سالن جلسات مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور و با سخنرانی حجت الاسلام علی محمد لروند برگزار گردید.

امام جمعه شهرستان کنگاور در این گردهمایی عنوان کرد: طبق روایات دینی و اسلامی قدرشناسی از مردم یعنی قدرشناسی از خدا، پس هرکس از مردم تشکر نکند از خدا تشکر نکرده است لذا می توان گفت که مردم در مورد قدرشناسی به چند دسته تقسیم می شوند.

حجت الاسلام لروند ادامه داد: امروز برخی قدر خون شهیدانی که این نظام را بالنده نگه داشته است را نمی دانند، لذا در همین سند همکاری ایران و چین همواره چشم و گوششان به شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه است که ببینند آنها در این باره چه می گویند.

امام جمعه شهرستان کنگاور در ادامه سخنان خود عنوان داشت: این افراد متاسفانه قدرت تعقل ندارند تا بتوانند بین درست و اشتباه را تشخیص دهند اگر سند همکاری ایران و چین فروش ایران است پس چرا آمریکا وانگلیس و اسرائیل را عصبانی کرده است؟!

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: از سوی دیگر افراد و گروه هایی که در داخل کشور از این سند همکاری عصبانی هستند بی گمان از درک سیاسی لازم برخوردار نیستند، این سند همکاری، فروش نفت و فرآورده های نفتی کشور ما را تضمین خواهد کرد و بدون شک قراداد با بزرگترین قدرت اقتصادی جهان که تاکنون در سطح بین الملل از حامیان کشور ما بوده، باعث رونق کشور خواهد شد که خوشایند بعضی ها نیست.

امام جمعه شهرستان کنگاور در پایان سخنان خود تاکید کرد: ولی امر مسلمین خوب می دانند چگونه این کشتی انقلاب را هدایت کند./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۷
درود به دکتر لروند دوست داشتنی و محبوب
0
0