۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۷۷۷۲۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

رزمایش مواسات همه محرومان و آسیب دیدگان از کرونا را تحت پوشش قرار دهد

رزمایش مواسات همه محرومان و آسیب دیدگان از کرونا را تحت پوشش قرار دهد
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که همه نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا تحت پوشش مواسات قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه استان، با بیان اینکه گرفتاری‌های مختلف ازجمله بیماری گاهی اوقات نعمت و گاهی نغمت است، اظهار کرد: شیوع ویروس و بیماری کرونا از این موارد است؛ زیرا اگرچه مشکلات متعددی را برای مردم و جامعه ایجاد کرده است؛ اما در عین حال زمینه‌ساز خلق صحنه‌های زیبایی از مواسات و همدلی ملت ایران شد.

وی با اشاره به اینکه این ویروس و بیماری هنوز به پایان نرسیده و همچنان قربانی می‌گیرد، افزود: موج جدید شیوع کرونا مایه نگرانی فراوانی است؛ ازاین‌رو باید همه با هم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام داشته باشیم و دستورالعمل‌های ارائه شده در این زمینه را رعایت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با تأکید بر تداوم رزمایش مواسات و همدلی برای دستگیری از آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام شود که همه نیازمندان و محرومان تحت پوشش مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی قرار گیرند و این‌گونه نشود که به برخی چند بار کمک شده باشد و برخی از دریافت آن محروم شده باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شروع موج بعدی شیوع ویروس کرونا، باید در کنار توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌ها و اقلام بهداشتی ازجمله ماسک نیز در بین محرومان توزیع شود.

امام‌جمعه بجنورد اظهار کرد: باید توزیع بسته‌های معیشتی، غذای گرم و مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در کل جامعه هدف مدنظر باشد و با برنامه‌ریزی این اقلام در بین همه نیازمندان توزیع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری همچنین بر احیای مجدد طرح شهید سلیمانی تأکید کرد و گفت: این طرح باید با قوت بیشتری ادامه یابد و بخشی از بسته‌های معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی توزیع شود تا در پایان ماه رمضان بتوانیم جمع‌بندی و گزارش مناسبی از اقدامات انجام‌شده در قالب این طرح داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرورت تداوم ورود و حضور خیران و نیروهای جهادی در این عرصه، اظهار کرد: اگر کمک به بیمارستان‌ها و کادر درمان لازم باشد گروه‌های جهادی می‌توانند وارد عرصه شده و فعالیت‌های موردنیاز را انجام دهند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات