۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۶۷۷۷۴۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

انتخابات امسال رفراندوم ملت ایران در دفاع از انقلاب خواهد بود

انتخابات امسال رفراندوم ملت ایران در دفاع از انقلاب خواهد بود
مازندران - حجت الاسلام خوبانی گفت: انتخابات امسال به طور حتم یک رفراندوم واقعی برای تثبیت انقلاب و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، انتخابات را مظهر عزت و اقتدار ملی دانست و گفت: به طور حتم حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی، اقتدار ایران اسلامی را در عرصه داخلی و بین المللی دو چندان خواهد کرد.

وی با بیان این که دشمنان ملت ایران به انتخابات خرداد ماه کشورمان چشم دوخته اند، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات گذشته همواره ضربه سنگینی به دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بسیاری از توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی در 42 سال اخیر با حضور در صحنه مردم به ویژه مشارکت حداکثری در انتخابات خنثی شد، خاطرنشان کرد: انتخابات امسال آری قاطع ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نه بزرگ این ملت به مخالفان و معاندان انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که انتخابات امسال به طور حتم یک رفراندوم واقعی برای تثبیت انقلاب و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود، تصریح کرد: کسانی که این روزها برای فرار از بار مسؤولیت ها از رفراندوم صبحت می کنند باید بدانند که رفراندوم واقعی این ملت حضور حداکثری در انتخابات امسال خواهد بود.

وی با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی از ماه ها قبل برای دلسرد کردن مردم جهت حضور در انتخابات سرمایه گذاری گسترده ای انجام دادند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل نیز خواسته و نا خواسته برخی اظهار نظرات انحرافی با دشمن همراهی می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات آتی است، تصریح کرد: امروز بهترین راهکار برای مقابله با ترفندهای دروغین دشمن، ایجاد امید و نشاط در میان مردم است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که مسؤولان باید با تصمیمات صحیح که منجر به کاهش مشکلات اقتصادی مردم می شود توطئه دشمنان در ایجاد دلسردی و ناامیدی در مردم را خنثی کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه بی تدبیری مسؤولان در رفع مشکلات اقتصادی موجب بروز بی اعتمادی مردم نسبت به مسؤولان شده است.

وی، اتهام زنی دشمنان به مسؤولان در آستانه انتخابات را حربه ای رنگ باخته برای کاهش حضور مردم در انتخابات دانست و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با گوش فرا دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور حداکثری در انتخابات، این فتنه دشمنان را نیز خنثی خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن در طول چهار دهه اخیر با هوشیاری و بصیرت ملت ایران همواره شکست خورده و به اهداف شوم خود دست نیافته است، ادامه داد: انتخابات خرداد ماه امسال نیز صحنه حضور حداکثری مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام خوبانی به نقش برجسته و محوری مردم در تحقق حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و با بیان این که مردم در طول 42 سال اخیر همواره محور اصلی همه امور بودند، افزود: مسؤولان کشور باید با کاهش آلام و مشکلات اقتصادی این روزهای مردم، امید و نشاط را بار دیگر در قلوب این مردم همیشه در صحنه تقویت کنند.

وی با بیان این که تجربه ثابت کرده ملت ایران هیچ گاه به یاوه گویی های دشمنان اعتنایی نخواهند کرد، ادامه داد: هوشیاری و بصیرت ملت ایران، همواره آتشی بر فتنه دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی در طول چهار دهه اخیر بوده است./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
خبر، فی‌نفسه، حاوی تازه‌ترین اطلاعات است و گویی حامل قدرتی است که به ما در فهم آینده کمک می‌کند
0
0