۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۶۷۷۸۲۲
مدیر حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین مواضع اصولی مقام معظم رهبری از سوی روحانیت در جامعه

ضرورت تبیین مواضع اصولی مقام معظم رهبری از سوی روحانیت در جامعه
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی بر تببین مواضع اصولی مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات از سوی مبلغان دینی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران عصر امروز در نشست مشترک هم اندیشی روحانیان هجرت و مستقر مرکز استان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت معنوی ماه ضیافت الهی تأکید کرد.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی برای دعا و استغفار به درگاه خداوند متعال است، افزود: مبلغان دینی باید در این ماه با فضیلت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به انجام وظایف تبلیغی خود در مناطق روستایی و شهری بپردازند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه به دلیل برخی بی تدبیری ها، شاهد آغاز موج چهارم شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم، ادامه داد: می توان با رعایت کامل توصیه های بهداشتی مانع از تعطیلی برنامه های معنوی و دینی ماه مبارک رمضان شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی باید در برنامه های تبلیغی خود نسبت به تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری بیشتر تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحقق مطالبات مقام معظم رهبری باید جزء اولویت های اصلی فعالیت مبلغان دینی باشد، تصریح کرد: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور حتم موجب رشد و شکوفایی کشور خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، توجه ویژه به تولید داخل و برداشتن موانع موجود در این بخش است، خاطرنشان کرد: روحانیت و مبلغان دینی به دلیل داشتن تریبون های تبلیغی باید در جهت تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن انتخابات مهم در کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان از ماه ها قبل برای دلسرد کردن مردم در انتخابات فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده اند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، عزت و اقتدار ملی و بین المللی ایران اسلامی را در پی خواهد داشت، بیان داشت: روحانیت باید در کنار تبیین مبانی دینی، جهت تبیین شاخص های کاندیدای اصلح گام بردارند.

وی با بیان این که نباید بگذاریم اهداف شوم دشمن در آستانه انتخابات محقق شود، ادامه داد: نیروهای انقلابی باید با انسجام و وحدت بیشتری در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انتخابات مظهر اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی است، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران در تلاش هستند با دلسرد کردن مردم این اقتدار و عظمت را تضعیف کنند./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
تیمور
Iran, Islamic Republic of
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
موافقم. اما چقدر بیان تندیه
0
0