۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۶۷۷۸۳۰
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

رفع نیاز محرومان و مستضعفان آرمان انقلاب اسلامی است

رفع نیاز محرومان و مستضعفان آرمان انقلاب اسلامی است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران، یکی از بهترین آرمان های انقلاب اسلامی را رفع نیاز مستضعفان دانست و گفت: آن آرمان ارزشمند در گروه های جهادی ظهور و بروز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز با حضور در جمع اعضای گروه جهادی شهدای مدافع حرم استان (تیم جهادی شهید کمالی ساری) در روستای همت آباد، یکی از ارزشمند ترین اقدامات سال های اخیر را فعالیت گروه های جهادی دانست و گفت: فعالیت های جهادی از دستاوردهای موفق انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که رفع مشکلات محرومان در فعالیت های نیروهای جهادی بروز و ظهور می کند، افزود: این بدان معنی است که انقلاب اسلامی به معاش در کنار معاد توجه می کند.

رفع نیاز محرومان و مستضعفان آرمان انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که تن ما با بهار طبیعت نشاط پیدا می کند، ادامه داد: قلب و روح و جان ما نیز با وجود نازنین امام زمان (عج)، ربیع الانام سبز می شود و رشد پیدا می کند و ماه رمضان هم بهار قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، تقارن بهار طبیعت، بهار بشریت و بهار قرآن را بسیار ارزشمند دانست و افزود: باید از این فرصت های ارزشمندی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده برای افزایش عبودیت و تقوا پیشه گی بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری، یکی از بهترین آرمان های انقلاب اسلامی را رفع نیاز مستضعفین دانست و خاطرنشان کرد: آن آرمان ارزشمند و ناب در فعالیت این جوانان درحال ظهور و بروز است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران برای جهاد است، ادامه داد: فرزندان این آب و خاک زمانی در بوکمال با تروریست ها و زمانی هم در سرپل ذهاب و سی سخت برای حمایت از زلزله زدگان نقش آفرینی می کردند و امروزهم اینجا برای ساخت و ساز خانه های خانواده های محروم به خط می شوند.

رفع نیاز محرومان و مستضعفان آرمان انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که هنر انقلاب به راه انداختن گروه های جهادی است، تصریح کرد: این نفوذ انقلاب در اعماق و جان ها است و این خلوص نیت و عاشقانه کار کردن در هیچ جایی دیده نمی شود.

امام جمعه ساری افزود: در این کشور جوانان از اقشار مختلف بدون دریافت حق الزحمه کار می کنند و در مقابل از نظر معنوی بالاترین مزد را می گیرند، این همان روحیه سلیمانی ها و شهدای مدافع حرم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که خدمات و تلاش های مجاهدانه گروه های جهادی با هیچ قلم و زبانی قابل جبران نیست، تصریح کرد: جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان بدون هیچ چشم داشتی و تنها بر اساس تکلیف و خلوص نیت در روستاها و مناطق محروم حاضر می شوند و به محرومان و نیازمندان خدمت می کنند./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
همیشه عده ای که منفعتشون با نیومدن سعید جلیلی بدست میومد جلوی رای آوری ایشون رو گرفتن...الان هم ادامه داره...چرا که یک نیروی مستقل انقلابی میتونه بهشون ضربه بزنه.
اصولگراها، اصلاح طلب ها و برخی دوستان کند فهم باعث شدن تا ۸ سال کشور به دست کسی که لیاقت و توانایی این جایگاه رو نداره برسه.
پس علت اصلی این گرونی ها و تحریم ها و... تنها روحانی نیست.
0
0