۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۶۷۷۸۸۱

طرح شهید سلیمانی تعطیل نمی‌شود/ همت برای قطع زنجیره کرونا بالاترین کمک است

طرح شهید سلیمانی تعطیل نمی‌شود/ همت برای قطع زنجیره کرونا بالاترین کمک است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طرح شهید سلیمانی بهترین راهکار برای قطع زنجیره ویروس کروناست و به هیچ عنوان تعطیل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، سردار حسین معروفی با اشاره به شفاف‌سازی طرح شهید سلیمانی در استان کرمان اظهار کرد: بسیج، به تعبیر مقام معظم رهبری مظهر مردم سالاری دینی‌ست، بسیج انقلاب است و انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود. هرجا مردم ما به بسیج نیاز داشته باشند به عنوان ملجأ و تکیه‌گاه مردم در میدان خواهد بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بسیج از جنس مردم و برای مردم است و فرهنگ اهل‌بیت‌ (ع) و عاشورا در بسیج نهفته است، افزود: این فرهنگ بن‌بست‌شکن است، سپاه پاسداران که در یک مثلث اعتقادی، انقلابی و مردمی تعریف می‌شود، ضلع مردمی‌اش بسیج مستضعفین است.

معروفی ادامه داد: امروز در شهرستان جیرفت ناحیه مقاومت بسیج به‌صورت یک پک کامل حرکت‌های جهادی و انقلابی خوبی با طرح‌های مختلف مانند همگام با کشاورز برای عملی کردن سطوح کشاورزی، در بحث دامپزشکی برای کمک به دام مردم در منطقه و در طرح شهید رهنمون برای کمک به نظام سلامت در حد توان و در حوزه بسیج سازندگی برای عمران و آبادانی و کمک به مردم و در بحث کمک مؤمنانه برای مردم فعال است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت همین پایگاهی است که امروز طرح شهید رهنمون در آن آغاز شده که پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان به‌صورت داوطلبانه و رایگان مردم را ویزیت می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه این فعالیت‌ها در حوزه بسیج مقطعی نیست که رها شود، اضافه کرد: به اقتضای زمان هرجا نیاز باشد این فعالیت‌ها انجام می‌شود چراکه مأموریت بسیج رسالت‌محوری است و کسی که بخواهد رسالتش را انجام دهد زمان و مکان نمی‌شناسند.

وی با بیان اینکه مردم ما سزاوار خدمت هستند، تصریح کرد: شهرستان جیرفت انسان‌های بزرگی مانند شهید طیاری، شهید حسینی، شهید مشایخی، شهید پایدار و... را در دوران دفاع مقدس که عصاره مردم جنوب استان بودند، تقدیم کرده و تاریخ به وجود این شهیدان افتخار می‌کند.

معروفی در ادامه اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی طرح بسیار حساس و مهمی‌ برای مقابله با کروناست، برای قطع زنجیره این ویروس این طرح ۵ آذر سال گذشته شروع شد و ادامه دارد با جدیت دنبال می‌شود و ما برای اجرای این طرح در استان با دانشگاه علوم پزشکی و استانداری هماهنگ هستیم.

وی افزود: در استان به همه فرماندهان اعلام کردم برای خدمت به مردم نیاز به ابلاغ ما ندارید. ما هرچه در سپاه و بسیج داریم متعلق به مردم است و در این طرح هم تا پایان کار کنار مردم خواهیم بود به‌ویژه الان که در پیک چهارم به شدت نگرانیم، طرح شهید سلیمانی بهترین کار به عنوان طرح محله‌محور و خانه‌محور در رهگیری و کنترل بیماران کرونایی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی به هیچ عنوان تعطیل نمی‌شود، متذکر شد: بالاترین کمک مؤمنانه، کمک برای قطع زنجیره ویروس کروناست.

ارسال نظرات