۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۶۷۸۰۸۲
مدیرکل‌ تبلیغات‌اسلامی‌خراسان‌جنوبی:

منبرهای مجازی در ماه رمضان فعال شود

منبرهای مجازی در ماه رمضان فعال شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: باتوجه به قرمز شدن شهرها و از دست دادن برخی از فرصت‌های تبلیغ در فضای حقیقی، منبرهای مجازی در ماه رمضان فعال شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی در کارگروه رسانه ستاد عملیات رمضان ۱۴۴۲ اظهارکرد: شرایط ما در ماه مبارک رمضان سال جاری به واسطه رشد سریع ویروس کرونا و قرمز شدن شهرها از سال گذشته سخت‌تراست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در چنین شرایطی ما بسیاری از فضاهای حقیقی تبلیغ را از دست داده‌ایم، بیان‌کرد: در این اوضاع مأموریت و مسئولیت افسران جنگ نرم و فعالان در فضای مجازی سخت‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه ما باید به صورت ویژه بر روی امیدآفرینی کار کنیم، گفت: متأسفانه به واسطه برخی از شرایط جامعه و تلاش دشمن گروه‌هایی از اقشار به سمت ناامیدی حرکت کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد زنجیره تواصی به حق و صبر را از بین برده و ما را دچار ناامیدی کند، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد حقایق ایران اسلامی را وارونه جلوه دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: باید باور کنیم که امروزه فضای مجازی بیش از فضای حقیقی بر روح و روان افراد تأثیر می‌گذارد و از این جهت می‌توانیم از فرصت ماه مبارک رمضان برای امیدآفرینی و تبیین مؤلفه‌های ایران قوی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام رضایی با تأکید بر تولید محتوای ویژه ماه مبارک و نشر آن در فضای مجازی گفت: این تولیدات جاذبه‌دار کوتاه می‌تواند در حوزه‌های اخلاقی، احکام روزه و نماز، عقاید و قصص قرآنی باشد.

وی یادآور شد: رحلت حضرت خدیجه در دهم ماه مبارک، میلاد امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهم ماه رمضان، شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع) و روز قدس از مناسب‌هایی هستند که می‌توان درباره آن تولید محتوا کرد.

مجید کریمان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی نیز در این کارگروه گفت: ماه رمضان با یک سیر و سلوک معنوی آغاز می‌شود ولی پایان آن به مباحث اجتماعی و بین‌المللی و روز قدس منتهی می‌شود.

کریمیان اظهار کرد: امام (ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک به عنوان روز قدس یک سیر و سلوک معنوی را به مباحث اجتماعی گروه زدند.

وی با بیان اینکه در منابر عمومی ماه مبارک رمضان ذاکرین و مبلغان بحث جبهه مقاومت و چرایی آن را مطرح کنند، یادآور شد: در حال حاضر متأسفانه کمتر از ۱۰ درصد از تولیدات هنری جبهه انقلاب اسلامی به دست خانواده‌ها می‌رسد که می‌توان با قراردادن یک رابط فرهنگی در مساجد این مسئله را حل کرد.

ارسال نظرات