۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۷۸۳۵۴
با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

آیین معارفه امام جمعه جدید شوشتر برگزار شد

آیین معارفه امام جمعه جدید شوشتر برگزار شد
خوزستان - آیین معارفه امام جمعه جدید شوشتر با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم معارفه امام جمعه شوشتر، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد نبی موسوی فرد، نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، سردار خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا جنوب کشور، حجت الاسلام علی نژاد مدیر دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه در خوزستان، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شوشتر و جمعی از بزرگان این شهرستان در مقام صاحب الزمان این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه را پدر یک شهر برشمرد و گفت: نخبگان شهرستانی، سپاه، بسیج، فرمانداری و حوزه‌های علمیه باید توجه داشته باشند که همه باید در کنار یکدیگر باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تعامل را رمز موفقیت مسؤولان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: راز موفقیت مسؤولان نظام اسلامی تعامل است؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب به جذب حداکثری و دفع حداقلی تأکید دارند.

گفتنی است؛ در این مراسم حجت الاسلام محمدرضا حبیب پور به عنوان امام جمعه جدید شوشتر منصوب شد و از خانواده مرحوم حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه فقید این شهرستان قدردانی شد.

لازم به ذکر است؛ حجت الاسلام محمد رضا حبیب پور از تربیت یافتگان تشکیلات مسجدی در اهواز بوده و سابقه فعالیت به عنوان سرگروه، مربی و سرمربی را دارد؛ مسجد ایشان در اهواز نیز از مساجد فعال شهرستان می‌باشد، هم اکنون نیز به عنوان یکی از استادیاریان اهواز مشغول به فعالیت می‌باشند ایشان مسئولیت قرارگاه خاتم الاوصیاء در خوزستان نیز برعهده دارند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات