۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۷۸۳۷۷

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
خوزستان - برگزاری نشست بررسی نحوه اجرای برنامه‌های مذهبی و تجمعات دینی در ماه رمضان و گزارشی از برنامه های ماه رمضان مدارس صدرا عناوینی از چند خبرکوتاه استان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست بررسی نحوه اجرای برنامه‌های مذهبی و تجمعات دینی در ماه رمضان امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ولی الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان و فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

 در این نشست نماینده، ولی فقیه در خوزستان بر رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و تلاش برای زمینه سازی اجرای برنامه‌های معنوی ماه مبارک رمضان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد. 

گزارشی از برنامه های ماه مبارک رمضان برای مدارس صدرا

حجت الاسلام احسان خاکی، مسؤول اداره تبلیغات اسلامی دزفول در خصوص برنامه های ویژه ماه رمضان در مدارس صدرا تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بیان داشت: برنامه های ماه مبارک رمضان در مدارس صدرا تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی دزفول شامل تقدیر و تشویق از روزه اولی ها و طرح قرائت روزانه قرآن در منازل است. 

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی دزفول در خصوص تقدیر از روزه اولی های مدارس صدرا عنوان داشت: در این برنامه از خانواده های روزه اولی ها می خواهیم که در منازل جشنی را برای این نوگلان تدارک ببینند ضمن اینکه ما هم از آن ها تقدیر خواهیم کرد تا به یاری خدا خاطرات خوبی از این جشن را برای آن ها به یادگار بگذاریم.

حجت الاسلام خاکی در پایان با اشاره به اهمیت قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: راه اندازی قرائت قرآن روزانه در منازل با کمک والدین صورت می‌پذیرد که به لطف خدا مورد استقبال واقع شده و گزارشات مردمی خوبی برای ما ارسال می‌شود. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات