۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۷۸۴۲۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نيروی مسلح مقتدرعامل بازدارندگی مقابل دشمنان است

نيروی مسلح مقتدرعامل بازدارندگی مقابل دشمنان است
اصفهان - آیت الله سلیمانی نيروی مسلح را عامل اقتدار و استقلال و صيانت يك ملت دانست و گفت: نيروی مسلح مقتدر عامل بازدارندگی مقابل دشمنان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی به مناسبت روز ارتش، با تبریک این روز به نیروی‌های مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ابتدای پیروزی انقلاب تفکر برخی انحلال ارتش بود، اما امام خمینی (ره) ارتش را بعنوان سنگربان اصلی نظام معرفی کرد.

وی افزود: برخی تصورشان این بود که ارتش به دلیل وابستگی به رژیم طاغوت باید منحل شود، اما امام خمینی (ره) انحلال ارتش را نپذیرفت و براقتدار ارتش نیز تأکید کرد و ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد تا در این روز با رژه نیرو‌های مسلح و نشان دادن تجهیزات نظامی، اقتدار و توانمندی خود را برای آرامش و قوت و قلب مردم به نمایش بگذارد.

آیت الله سلیمانی یادآور شد: شعار‌هایی که مردم برای ارتش و ارتش برای مردم سرمی دادند ناشی از دلبستگی ارتش به مردم و مردم به ارتش بود و در ۸ سال دفاع مقدس شعار ارتش فدای ملت و ملت فدای ارتش در جبهه و جنگ بروز و ظهور داشت.

وی در ادامه جایگاه نیرو‌های مسلح در نظام اسلامی را یک جایگاه ویژه و برجسته دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسداری و صیانت از تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی را برعهده دارد.

سرهنگ شاهین پاکروان فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش نیز ابتدای این دیدار با تبریک روز ارتش گفت: به دلیل وضعیت قرمز ویروس کرونا، گروه ۸۴۰ موشکی مستقر در منطقه کاشان در روزارتش رژه خیابانی نخواهد داشت، اما آماده است تا دشمن را کیلومتر‌ها دورتر از مرز‌های ایران مورد تیررس قرار دهد.

 فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش با اشاره به اینکه ارتش آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» را جامه عمل پوشانیده است، افزود: سربازان رهبری در ارتش جمهوری اسلامی ایران با روحیه‌ای مضاعف آماده دفاع ازاسلام، انقلاب، وطن، نظام و مردم و شهادت در این راه است. /۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات