۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۷۸۵۲۷
امام جمعه کرمانشاه:

صداقت، وفاداری و مردمداری از ویژگی های ارتش در اذهان ملت است

صداقت، وفاداری و مردمداری از ویژگی های ارتش در اذهان ملت است
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: چیزی که امروز از ارتش در اذهان عمومی به یادگار مانده است، صداقت، وفاداری و مردمداری این نیرو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از فرماندهان ارتش امروز به مناسبت هفته گرامیداشت ارتش با آیت الله مصطفی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار و گفتگو  کردند.

آیت الله علما در این دیدار در سخنانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و نیز تبریک هفته ارتش، اظهار داشت: چیزی که امروز از ارتش در اذهان عمومی به یادگار مانده است، صداقت، وفاداری و مردمداری این نیرو می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بهترین و جامع ترین جمله درباره جایگاه و شان ارتش و ارتشی را مقام معظم رهبری؛ امام خامنه ای فرموده اند.

وی تصریح کرد: معظم له همواره از ارتش جمهوری اسلامی به عنوان ارتشی مکتبی یاد می کنند که همواره در پی عملی کردن رسالت مقدس خود هستند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ارتش و سپاه و بسیج 8 سال در کنار هم در برابر رژیم صدام بعثی و اذنابش مردانه قرار گرفتند و اجازه ندادند که ذره ای از این خاک پاک به دست نامحرمان بیفتد.

آیت الله علما اظهار داشت: امروز ارتش شاید در نبرد با دشمن نباشد، ولی همواره نشان داده است که در همه عرصه های مورد نیاز حضوری ماندگار و تاریخی دارد و بارها این مهم را در عمل ثابت کرده است که بهترین نمونه آن را می توان حضور جهادی و ایثارگونه این عزیزان در زلزله سرپل ذهاب دانست.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: بنابراین بیراهه نیست که رهبر انقلاب اسلامی همواره از ارتش به عنوان ارتش مکتبی یاد می کنند، زیرا این ارتش متعلق به مردم است.

در ادامه این دیدار، امیر آریانفر؛ ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در غرب کشور در سخنانی گزارشی از وضعیت نیروهای ارتش در غرب کشور ارائه کرد./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
درود
2
0