۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۷۸۶۱۷
مدیر حوزه علمیه مازندران:

سپاه پاسداران، حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی است

سپاه پاسداران، حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، سپاه پاسداران را حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به در پیش بودن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، این نهاد مردمی و انقلابی را حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی دانست.

وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر نقش آفرینی در عرصه مهم دفاعی و نظامی، ظرفیت عظیمی در حوزه فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و محرومیت زدایی است، افزود: خدمات روشن این نهاد مردمی و انقلابی در عرصه های گوناگون افتخاری بزرگ برای نظام اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، سپاه پاسداران را دژ مستحکمی در برابر توطئه ها و دشمنی های معاندان و بدخواهان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این نهاد همیشه در صحنه نشان داده، نیرویی کارآمد، خستگی ناپذیر و جهادی در عرصه های مهم این کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره حافظ امنیت و اقتدار نظام در حوادث و عرصه های مختلف بوده است، بیان داشت: دشمنی بدخواهان نظام با این نهاد مردمی و انقلابی، خون سند روشنی از کارآمدی و اثرگذاری سپاه پاسداران در دفاع از نظام اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پاسداران انقلاب اسلامی چنان از خود ایثار، فداکاری و رشادت به خرج دادند که امام خمینی(ره) پس از گذشت دو سال از تشکیل آن، فرمودند: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که سپاه در طول چهل سال اخیر همواره در خدمت انقلاب، نظام و مردم بوده است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران هیچ گاه خدمات و مجاهدت‌های سبزپوشان سپاه پاسداران در حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را از یاد نخواهند برد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دفاع مقدس از جمله درخشان ترین صحنه های حضور سپاه پاسداران در دفاع از میهن اسلامی بود، تصریح کرد: این نهاد مستحکم انقلاب پس از هشت سال دفاع مقدس نیز در عرصه سازندگی مجاهدانه تلاش کرد تا بخش مهمی از مشکلات و خرابی های ناشی از جنگ در کشور ترمیم شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به نقش مهم و برجسته سپاه در محرومیت زدایی، خاطرنشان کرد: خدمات و تلاش های ارزشمند این نهاد انقلابی در مناطق محروم و دور افتاده باید بیش از پیش برای مردم بازگو و تبیین شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) را اقدامی ماندگار و ارزشمند در تاریخ این نظام دینی برشمرد و تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول دهه های اخیر همواره در برابر توطئه ها و دشمنی های نظام سلطه مقتدرانه ایستادند و از منافع این نظام و ملت حفاظت کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از بحران های داخلی کشور در طول سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با نقش آفرینی و جانفشانی های پاسداران رشید اسلام دفع شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز این نهاد انقلابی، مقتدرانه پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه است و در برابر دشمنان این نظام دینی با همه توان خود ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که سپاه پاسداران در عرصه خدمت رسانی به مردم همواره آماده و پیشگام بوده است، تصریح کرد: خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی در مناطق محروم و روستایی بسیار حائز اهمیت است./950/

ارسال نظرات