۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۷۸۶۲۳

واکنش فرماندار به تخریب‌ها علیه امام‌جمعه آبادان: عذرخواهی می‌کنم

واکنش فرماندار به تخریب‌ها علیه امام‌جمعه آبادان: عذرخواهی می‌کنم
خوزستان - فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: اجحاف و ظلمی که در حق امام جمعه آبادان در خصوص تزریق واکسن شد واقعا نابخشودنی است این خبر و شایعه دروغ بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان در خصوص شایعه واکسن کرونا زدن امام جمعه آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجحاف و ظلمی که در حق امام جمعه آبادان در خصوص تزریق واکسن شد واقعا نابخشودنی است  این خبر و شایعه دروغ بود نباید جایگاه فردی که در واقع جایگاه ولایت است ندانسته مورد هجمه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امام جمعه آبادان واکسن کرونا نزده است، افزود: ایشان شخصی تلاشگر و محبوب در میان مردم است که با فرضیه‌ چینی شخصیتشان تخریب و مورد سوءاستفاده شبکه‌های معاند قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: درحال حاضر شبکه‌های معاند صحبتی درمورد بنده، شهردار و علوم پزشکی ندارند چرا که شخصی که به دنبالش بودند پیدا کردند.

وی ادامه داد: بنده بخاطر فشاری که بدلیل اشتباه دو دستگاه دولتی و عمومی رخ داد از امام جمعه آبادان و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عذرخواهی می‌کنم.

سید زین العابدین موسوی تصریح کرد: این جایگاه، جایگاهی نیست که هر موقع دلمان بخواهد به آن چیزی نسبت دهیم آن هم موردی که دروغ است و واقعیت ندارد./998/

ارسال نظرات