۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۷۸۶۵۲
مدیر مدرسه علمیه اسلام آبادغرب عنوان کرد:

استقبال خوب دانش آموزان و بسجیان اسلام آبادغرب برای حضور در حوزه علمیه

استقبال خوب دانش آموزان و بسجیان اسلام آبادغرب برای حضور در حوزه علمیه
کرمانشاه - حجت الاسلام کرمی نیا گفت: امسال با وجود بسیاری از مشکلات استقبال برای حضور در مدرسه علمیه اسلام آبادغرب نسبت به سال‌های گذشته بسیار خوب بود.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: شیوع کرونا در کشور به ویژه کرمانشاه و شهرستان های تابعه بسیاری از امور را تغییر داده است از همین رو در بحث جذب  طلبه برای مدارس علمیه نیز تغییراتی داده ایم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب گفت: به همین منظور پنجمین جلسه کمیته جذب مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) با حضور اعضای این کمیته در دفتر امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب برگزار گردید.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: در این جلسه حجت الاسلام بدری؛ مسئول طرح صالحین سپاه ناحیه اسلام آبادغرب و نیز حجت الاسلام رضایی؛ رییس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان حضور داشتند.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار داشت: در این جلسه تصیمات خوبی توسط اعضای حاضر در نشست در بحث جذب طلبه برای سال تحصیلی جدید اتخاذ گردید.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب گفت: یکی از مهمترین و اصلی ترین تصمیمات این کمیته تبلیغات برای جذب طلبه با توجه به وضعیت کرونا به صورت چهره به چهره با دانش آموزان و بسیجیان علاقمند برای حضور در مدارس علمیه بود.

حجت الاسلام کرمی نیا تصریح کرد: بنابراین با هماهنگی حجت الاسلام بدری؛ مسئول طرح صالحین سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با استفاده از توان و پتانسیل مربیان و فرماندهان پایگاه های بسیج، علاقمندان و نخبگان برای حضور در مدارس علمیه شناسایی و انتخاب می شوند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال با وجود بسیاری از مشکلات همانند مسایل اقتصادی، شیوع کرونا و... استقبال نوجوانان و جوانان برای حضور و ادامه تحصیل در مدرسه علمیه شهرستان اسلام آبادغرب نسبت به سال‌های گذشته بسیار خوب بود و امیدواریم که این روند کماکان ادامه داشته باشد./1400/

ارسال نظرات