۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۶۷۸۷۰۱
بسته انتخاباتی رسا؛

از صدرنشینی رئیسی در نظرسنجی ها تا توافق اصلاح‌طلبان برای معرفی کاندیدای زن

از صدرنشینی رئیسی در نظرسنجی ها تا توافق اصلاح‌طلبان برای معرفی کاندیدای زن
در این بسته اخباری شامل نتایج آخرین نظرسنجی ها درباره نامزدهای احتمالی و برنامه ریزی اعتدال - اصلاحات برای اجتماع سازی دوگانه زندگی- انزوا را تقدیم خوانندگان می کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امروز با وجود پیام رسان های داخلی و خارجی و عمیق تر شدن نقش رسانه در میان افکار عمومی، اطلاع رسانی و خبررسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

در ایام انتخابات، اهمیت خبررسانی و اطلاع رسانی چندین برابر می شود، به گونه ای که تقریباً همه رسانه ها یک بخش ویژه انتخابات راه اندازی کرده و روزانه تعدادی از اخبار انتخاباتی را به سمع و بصر مخطبان می رسانند.

در بسته انتخاباتی امروز، اخباری شامل نتایج آخرین نظرسنجی ها درباره کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری، اعلام کاندیداتوری رئوفیان، اظهارات انتخاباتی قاضی زاده هاشمی، باز شدن پای گوگوش به گفتمان انتخاباتی اصلاح‌طلبان، برنامه ریزی اعتدال - اصلاحات برای اجتماعی سازی دوگانه «زندگی - انزوا» و رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را تقدیم خوانندگان محترم می کنیم.

از صدرنشینی رئیسی در نظرسنجی ها تا توافق اصلاح‌طلبان برای معرفی کاندیدای زن

رئیسی، قالیباف و ظریف در صدر نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در آخرین نظرسنجی خود (فروردین ۱۴۰۰) با جامعه آماری افراد بالای ۱۸ سال کل کشور و اندازه نمونه ۱۵۶۹ از طریق مصاحبه تلفنی میزان رأی احتمالی مردم به شخصیت‌های سیاسی را (در صورت کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰) مورد سنجش قرار داده است، از مردم پرسیده شد «من اسم چند شخصیت سیاسی را می‌خوانم. اگر هرکدام کاندیدای ریاست جمهوری شوند تا چه‌حد احتمال دارد شما به هریک از این افراد رأی بدهید؟»، نتایج در قالب نمودار به‌تفکیک شخصیت‌های سیاسی ارائه شده است.

بر پایه این گزارش، آخرین نظرسنجی‌ها از صدرنشینی آیت‌الله رئیسی در لیست نامزدهای محبوب احتمالی ۱۴۰۰ خبر می‌دهد.

با توجه به اینکه امکان انجام پرسش‌های زیاد در نظرسنجی تلفنی وجود ندارد لذا نمی‌توان محبوبیت همه افرادی را که در گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای نام آن‌ها مطرح هست مورد سنجش قرار داد. ایسپا در هر نوبت از نظرسنجی برخی اسامی را مطرح می‌کند.

بر اساس نظرسنجی این مرکز، ۴۳.۳ درصد از مردم گفته‌اند که قطعاً در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کنند و ۴.۷ درصد نیز گفته‌اند که به‌احتمال زیاد شرکت خواهند کرد.

۲۰.۸ درصد گفته‌اند که هنوز تصمیمی نگرفته‌اند و ۵.۸ درصد گفته‌اند که احتمال کمی دارد که شرکت کنند.

۲۵.۳ درصد مردم نیز اعلام کرده‌اند که به هیچ وجه شرکت نمی‌کنند.

از صدرنشینی رئیسی در نظرسنجی ها تا توافق اصلاح‌طلبان برای معرفی کاندیدای زن

رئوفیان داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شد

شورای مرکزی و دبیران استانی حزب اسلامی ایران زمین در بیانیه‌ای، سید ابولقاسم رئوفیان را داوطلب نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد.

در بیانیه‌ای که روز دوشنبه از سوی روابط عمومی حزب اسلامی ایران زمین به ایرنا ارسال شد، آمده است: به استحضار ملت شریف می‌رساند، بدینوسیله و بنا بر درخواست جمعی از نخبگان علمی، دانشگاهی و حوزوی و همچنین فعالان حوزه فرهنگ و سیاست و اقتصاد از نقاط مختلف کشور، و تصویب به اجماع آرای شورای مرکزی و دبیران استانی حزب اسلامی ایران زمین، نامزدی سید ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل این حزب با ویژگی‌هایی چون تعهد و تخصص، آرمان‌خواهی و بصیرت، همچنین تجربیات متعدد و موفق مدیریتی در سطوح مختلف با استعانت از درگاه خداوند متعال و کسب اجازه از پیشگاه ملت در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به طور رسمی اعلام می‌شود.

قاضی زاده هاشمی: رقیبم در انتخابات «رضاخان» است/ نام دولتم «دولت اعتماد» است/ در دولت ما هیچکس گرسنه نخواهد ماند/ از مدیران تست آی‌کیو می‌گیرم

امیر حسین قاضی زاده هاشمی، نماینده ادوار مجلس و نایب رئیس اول مجلس کنونی رسما اعلام کاندیداتوری کرده است.

وی با شعار «دولت اعتماد» قصد ورود به صحنه را دارد و معتقد است برای 555 پست راهبردی کشور از مدیران تست های مختلفی از جمله آی کیو خواهد گرفت.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره فقدان سابقه اجرایی اش می گوید: «نمایندگی مجلس آدم را چندوجهی بار می‌آورد و نسبت به مجموعه موضوعات کشور دارای یک بینش می‌کند و یک نگاه به آدم می‌دهد».

از صدرنشینی رئیسی در نظرسنجی ها تا توافق اصلاح‌طلبان برای معرفی کاندیدای زن

این کاندید احتمالی انتخابات ریاست ‌جمهوری می گوید: از من پرسیدند رقیب شما در انتخابات کیست، گفتم رقیبم رضاخان است، چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان است و ادامه پیدا کرده، آمده‌ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم.

باز شدن پای گوگوش به گفتمان انتخاباتی اصلاح‌طلبان!

مسعود پزشکیان، فعال اصلاح‌طلب و فردی که گفته می‌شود از نامزدان اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 است به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا در طعنه به نظام اسلامی گفته است:

"در زمان شاه بدون نام دین زندگی می‌کردیم و همه چیز آزاد بود، همه خواننده‌ها هم آن زمان بودند اما هیچ خواننده‌ای نمی‌توانست در دانشگاه خوانندگی کند، کسی مشکل نداشت اما دانشگاه جای رشد آگاهی و بحث‌های دیگر بود. به دانشگاه پیش از انقلاب نگاه کنید گوگوش، مهستی و حمیرا همه بودند اما یک نفر جرات نمی‌کرد در دانشگاه برنامه اجرا کند؛ در دانشگاه‌ها هم فقط افراد مذهبی‌ نبودند و از همه بودند اما دانشجو مقامش بالاتر از این بود که به این چیزها دل ببندد.

فعال اصولگرا: رگ حیات ظریف به مذاکرات بستگی دارد

شاکری درباره نامزدهای جریان اصلاح طلب برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و نام محمدجواد ظریف هم گفت: معتقدم که ما هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر شویم فضای انتخاباتی واقعی تر خواهد شد و علت این امر هم این است که رگ حیات ظریف به مذاکرات بستگی دارد؛ اگر او بتواند الان در مذاکرات وین یک امتیازی به دست آورد، می‌تواند از آن به عنوان یک برگ برنده در انتخابات استفاده کند، در حالی که این اقدام سختی است و نمی‌توانند این اقدام را انجام دهند؛ زیرا بسیاری از این تحریم‌ها مربوط به کنگره آمریکا است و مذاکره با اروپا ربطی به آمریکا ندارد.دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اگر تحریم‌ها برداشته شود، شرایط برای محمدجواد ظریف و علی لاریجانی و طیف روحانی بهتر خواهد شد، در غیر این صورت، صحنه تغییر خواهد کرد؛ معتقدم که ثبت نام ها مشخص خواهد کرد که ما درباره چه افرای باید صحبت کنیم.

کاندیدای اصلی اصلاحات بعد از انصراف سیدحسن خمینی کیست؟

یک فعال سیاسی اصلاح طلب از اجماع احزاب این جریان بر روی کاندیداتوری محمدجواد ظریف خبر داد.

علی محمد نمازی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص توصیه مقام معظم رهبری به سیدحسن خمینی برای کناره‌گیری از حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آن هم در حالی که گفته می‌شد وی گزینه جریان اصلی اصلاحات است، گفت: بیان کردن این موضوع از سوی مقام معظم رهبری غافلگیر کننده بود، چون ایشان مرتب از مشارکت حداکثری که یک اصل تضمینی برای منافع، امنیت و تعالی‌بخشی نظام جمهوری اسلامی ایران است صحبت می‌کنند.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: اگر آقای سیدحسن خمینی می‌توانست وارد رقابت‌های انتخاباتی شود و از آن سو آقای رئیسی ثبت‌نام می‌کردند، همه جریان اصلاحات و مستقلین پشت‌ سر آقای خمینی قرار می‌گرفتند و از او حمایت و مردم را تشویق می‌کردند که به ایشان رأی بدهند و از سوی دیگر اصولگرایان پای آقای رئیسی ائتلاف می‌کردند و آنها هم به مردم می‌گفتند که به ایشان رأی بدهید. همین امر منجر به مشارکت حداکثری می‌شد اما با حذف آقای خمینی و شاید نیامدن آقای رئیسی می‌توان پیش‌بینی کرد که یک مشارکت حداقلی داشته باشیم.

ترقی: ائتلافی رخ ندهد، احتمال شکست اصولگرایان بالا می‌رود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تلاش‌هایی در جهت ایجاد ائتلاف در بین اصولگرایان در حال انجام است تا دو شورای ائتلاف و وحدت با یکدیگر یکی شوند. این مذاکرات همچنان ادامه دارد، اگر این وحدت رخ ندهد، احتمال عدم موفقیت بسیار بالاست.حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افرادی که تا کنون برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری پیش از سال جدید مطرح کردند که اگر کسی توانایی قرار گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری را در خود نمی‌بیند، به این عرصه وارد نشود. افرادی که تا کنون برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند، باید خود را با این سخن رهبری تطبیق دهند و ببینند که آیا چنین توانایی را در خود می‌بینند یا خیر. این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: به مرور از طرف شورای نگهبان به افراد اعلام خواهد شد که حائز شرایط کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری هستند یا خیر. در مجموع من فکر نمی‌کنم که بیش از ده درصد افرادی که در حال حاضر نام‌شان مطرح است، بتوانند به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شوند.

از صدرنشینی رئیسی در نظرسنجی ها تا توافق اصلاح‌طلبان برای معرفی کاندیدای زن

صادقی: مردم می گویند باز می خواهید رأی بیاورید و بگویید نگذاشتند کار کنیم!؟

«محمود صادقی» عضو فراکسیون امید در مجلس دهم و عشو شورای مرکزی جبهه اصلاحات در مصاحبه با پایگاه خبری جماران گفت: «در فضاهای مجازی اغلب مردم می پرسند که چه کار می خواهید بکنید؟ برنامه و تیم شما چیست؟ دقیقا هم اسم می برند که مثلا شما برای معضل گرانی می خواهید چه کار کنید؟ برنامه شما برای بیکاری چیست؟ اصلاح طلبان مورد این سؤال جدی هم قرار گرفته اند که با محدودیت هایی که وجود دارد و می گویید نگذاشتند کار کنیم، باز هم می خواهید رأی بیاورید و بگویید نگذاشتند کار کنیم؟».

علی مطهری: رد صلاحیت من، خطای سهوی شورای نگهبان بود

«علی مطهری» فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو لیست امید در مجلس دهم که در روزهای گذشته از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بود، در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد گفت: «به نظر من رد صلاحیت برای مجلس یازدهم خطای سهوی شورای نگهبان بود زیرا هیچ دلیل قانع کننده‌ای وجود نداشت. تا حدی هم این تصمیم حاصل برخوردی بود که ما در شورای نگهبان با آن‌ها داشتیم؛ یعنی بعد از رد صلاحیت، بنده را دعوت کردند و در جلسه‌ای که با حضور یکی از حقوقدانان شورای نگهبان که کارشناس پرونده بود برگزار شد بعد از حرف‌های کلی موارد مورد نظرشان را گفتند و سه مورد از اظهار نظرات بنده را به عنوان خلاف نظر نظام ذکر کردند که در انتها من از حرف‌های گفته شده ناراحت شدم. تعجب کرده بودم که چطور ممکن است یک عضو حقوقدان شورای نگهبان که ممکن است استاد دانشگاه هم باشد چنین نگاهی دارد و همانجا گفتم متاسفم و حیف خون شهید مطهری که به زمین ریخت و جلسه را ترک کردم».

شایعه سازی انتخاباتی اصلاح طلبان علیه قالیباف

روزنامه سازندگی در شماره ۳۰ فروردین در مطلبی با عنوان «شروط سه گانه قالیباف» نوشت: «منابع خبری سازندگی اعلام کردند که محمدباقر قالیباف اخیرا به اصولگرایان پیام داده که به سه شرط حاضر است در انتخابات نامزد نهایی آنها باشد. اول، رئیسی نیاید؛ دوم، رسما اعلام شود پرونده عیسی شریفی به او مرتبط نیست و سوم او در انتخابات هیات رئیسه مجلس کاندید خواهد شد. باید دید واکنش اصولگرایان به شروط سه گانه سردار چیست؟».

از صدرنشینی رئیسی در نظرسنجی ها تا توافق اصلاح‌طلبان برای معرفی کاندیدای زن

پس از انتشار این مطلب، مهدی چمران، نائب رئیس شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم با تکذیب این خبر گفت: «روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس و دبیر شورای ائتلاف و برخی چهره‌های نزدیک به آقای قالیباف برگزار شد اما در این جلسه به هیچ عنوان ادعاهای روزنامه سازندگی طرح نشده بود».

سلیمی نمین: تعداد کاندیداها در دو جناح برابر هستند

«عباس سلیمی‌نمین» فعال سیاسی اصولگرا در مصاحبه با پایگاه خبرآنلاین گفت: «من فکر می کنم امروز گفتمان کارآمدی اهمیت فوق العاده ای دارد، یعنی کسی بتواند کارآمدی را در کشور در مورد مدیریت اقتصادی تقویت کند. اگر چنین امری شکل بگیرد علی القاعده حوزه اقتصاد را هم متاثر از خودش خواهد کرد لذا کارآمدی در مدیریت بسیار حائز اهمیت است و من فکر می کنم این امر در حوزه های مختلف مثل حوزه مسائل فرهنگی و سیاسی یک تحولی ایجاد کند».

سلیمی نمین در ادامه در پاسخ به این سوال که «نظرتان درباره احتمال کاندیداتوری آقای قالیباف چیست؟» گفت: «من فکر می کنم اگر اجماع صورت گیرد قطعا ایشان خواهند آمد و حتما پاسخ مثبت به این اجماع می دهند. اگر اجماع اصولگرایان حول ایشان باشد قطعا وارد میدان می شود و اگر حول یک شخصیت دیگری این اجماع باشد او هم باید در این زمینه وارد میدان شود و همراهی کند».

وی در بخش دیگری از این مصاحبه تصریح کرد: «من فکر می کنم تعداد کاندیداها در دو جناح برابر هستند، یعنی جریان اصلاح طلب هم کاندیدای زیادی دارد».

نگرانی اصلاح طلبان از تکثر کاندیداها در این طیف

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «همگرایی و پیروزی یا تک‌روی و شکست؟» نوشت: «اصلاح طلبان نگرانند که مبادا به ‌دلیل حضور برخی چهره‌های اصلاح‌طلب خارج از چارچوب فعالیت‌های ستادی و اجماعی این جریان سیاسی و تک‌روی این چهره‌ها، موفق به حضور یکپارچه در صحنه رقابت نشده و در حالی که به‌ دلایل متعدد نسبت به میزان و مجموع آرای احتمالی خود نیز چندان امیدوار نیستند با تکثر کاندیداها شاهد چند قسمت شدن سبد رای خود و در نتیجه شکست مقابل رقیب یا رقبای اصولگرا باشند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «مسعود پزشکیان، ازجمله معدود اصلاح‌طلبان راه‌یافته به مجلس یازدهم که چندی پیش با اعلام شعار انتخاباتی‌اش صراحتا از کاندیداتوری خود گفته بود، اخیرا به خبرگزاری تسنیم گفته که نه ‌تنها به‌ نفع لاریجانی و عارف کنار نمی‌رود بلکه حتی در صورت «تکرار» این درخواست از جانب بزرگان جریان اصلاحات نیز حاضر به کناره‌گیری نیست».

روزنامه اعتماد در ادامه نوشت: «محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز با کنایه خطاب به اعضای «جبهه اصلاحات ایران» گفته که اگر آنان بخواهند همچون شورای نگهبان رفتار کنند، حاضر به همکاری نیست. اظهارنظرها و مواضعی که می‌تواند زنگ خطر را برای اصلاح‌طلبان به صدا دربیاورد که مبادا انتخابات ۱۴۰۰ را نه به‌ دلیل کاهش مشارکت احتمالی یا رد صلاحیت گسترده کاندیداها بلکه همچون انتخابات سال ۸۴ به ‌دلیل تک‌روی برخی اصلاح‌طلبان به رقیب واگذارند».

از صدرنشینی رئیسی در نظرسنجی ها تا توافق اصلاح‌طلبان برای معرفی کاندیدای زن

روزنامه حامی دولت: محبوبیت ظریف کاهش یافته است

روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «چالش های انتخاباتی ظریف» نوشت: «حتما محبوبیت ظریف در سال‌های اخیر نسبت‌به دورانی که برجام منعقد شده بود و اثرات مثبتش در کشور دیده می‌شد، کاهش یافته است؛ زیرا شرایط بغرنج اقتصادی، خروج ترامپ از برجام، عملکرد ضعیف دولت در موضوعات مختلف، برخورد قهری با اعتراضات و ده‌ها عوامل دیگر زمینه نارضایتی از وضع موجود، مردم را به عملکرد دولت بدبین کرد و طبیعتا نمی‌توان انتظار داشت در چنین وضعیتی وزیر امور خارجه در حاشیه‌ای امن باشد و همان محبوبیتی را داشته باشد که برای مثال در سال ۹۵ داشت».

روحانی با حمایت هاشمی، خاتمی، ناطق و سیدحسن، رئیس جمهور شد

«سید محمد غرضی» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفت: «به محض اینکه مسئولیت پیدا کردم، تورم را صفر می‌کنم. شاید ده‌ها رانت‌خواری قانونی وجود داشته باشد، همه را برمی‌گردانم. ظرف کمتر از یکی دو سال ایران به پای کشورهای اسکاندیناوی‌ می‌رسد».

غرضی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «اگر هاشمی، خاتمی، سید حسن خمینی و ناطق نوری حمایت نکرده بودند، روحانی رای نمی آورد؛ نه اینکه شعار ایشان مردم را تشویق کرد تا به او رای بدهند. مردم برای اینکه طرف مقابل رای نیاورد، به روحانی رای دادند؛ روحانی‌ای که نه دولتی اداره کرده بود، نه در وزارتخانه‌ای بود و نه کار اقتصادی کرده بود».

توافق اصلاح‌طلبان برای معرفی کاندیدای زن

سخنگوی نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان:

براساس مصوبه نهاد اجماع‌ساز حضور یک زن میان کاندیداها الزامی است.

این توافق در جبهه اصلاحات ایران وجود دارد که در سبد کاندیداهای این جبهه یک زن هم حضور داشته باشد.

اعضای زن این جبهه روی این مساله توافق و اصرار دارند و این نگرش در مجموعه اصلاح‌طلبان در این دوره نسبت به دوره‌های قبل بیشتر است.

فارغ از اینکه شورای نگهبان به چه شکل و شیوه‌ای عمل می‌کند اما این نگاه در این دوره وجود دارد.

برنامه ریزی اعتدال- اصلاحات برای اجتماعی سازی دوگانه «زندگی- انزوا»

یکی از موضوعات مطرح در طیف اعتدال- اصلاحات، تلاش برای حضور انتخاباتی با 2 محور «معناسازی» و «تغییر موقعیت» است.

به گزارش «هاتف»، این طیف با هدفمندسازی کنش های خود در زمین «سیاست خارجی» و «سلامت» بر ضرورت اجتماعی سازی این گزاره ها تاکید دارند:

- تاکید بر مفهوم اینکه می توان با دنیا به توافقی بهتر دست یافت

- تلاش برای القاء و برجسته سازی حس انزوا

- ارتباط گیری با دهه هفتادی و هشتادی ها و برجسته سازی «ایران جایی برای زندگی» و پیوند آن اصلاحات داخلی و تغییرات در سیاست خارجی و...

احتمال کاندیداتوری محکوم فتنه در انتخابات 1400

الیاس حضرتی دبیرکل حزب اعتمادملی در توئیتی نوشت: احتمال کاندیدا شدن مصطفی تاج زاده در انتخابات ریاست جمهوری جدی‌تر شده است.

ذبح منافع ملی پای اهداف انتخاباتی / عجله در مذاکرات وین؛ دولت روحانی برای انتخابات ۱۴۰۰ چه نقشه‌ای دارد؟

مشرق نیوز نوشت: دولت روحانی به گونه‌ای به مذاکرات وین چشم دوخته است که طرف غربی متوجه می‌شود این مذاکرات برای رفع تحریم نیست بلکه انجام مذاکرات، هدف نهایی است تا در انتخابات بتوانند از برگ آن استفاده کنند.

رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف عصر یکشنبه با حضور حداد عادل، پرویز سروری و مهدی چمران اعضای هیئت رئیسه و همچنین کمیته رسانه این شورا رونمایی شد.

از صدرنشینی رئیسی در نظرسنجی ها تا توافق اصلاح‌طلبان برای معرفی کاندیدای زن

غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حاشیه رونمایی از پایگاه رسمی این شورا با بیان اینکه خوشبختیم که در فاصله کوتاهی تا ثبت نام‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری و حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و میاندوره‌ای مجلس در برخی شهرها و خبرگان، پایگاه رسمی شورای ائتلاف آغاز به کار می‌کند، گفت: امیدوارم این کار رسانه‌ای بتواند یک شبکه ارتباطی فعال و با نشاطی را ایجاد کند که اطلاعات صحیح و به موقع در اختیار مردم قرار گیرد و به حسن انتخاب مردم در انتخابات‌های پیش رو در سال ۱۴۰۰ کمک کند.  

بر پایه این خبر، پایگاه اطلاع رسانی رسمی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شامل بخش‌های جداگانه اعم از خبرهای ویژه کمیته‌ها، یادداشت‌ها، چند رسانه‌ای، جوانان می‌گویند، استان‌ها و گفتگوها ست که از طریق آدرس http://shorayetelaf.com  برای عموم مردم قابل دسترسی است.

رستم قاسمی: برنامه‌ای جز حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارم

«رستم قاسمی» هم که به گفته خودش هنوز برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام نامزدی نکرده است، در پاسخ به سوالی درباره احتمال اینکه شهردار تهران شود، گفت که غیر از نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری پلان دیگری ندارد./841/

 

جهت مشاهده و دریافت فایل بسته رصد انتخاباتی رسا اینجا کلیک کنید.

 

از صدرنشینی رئیسی در نظرسنجی ها تا توافق اصلاح‌طلبان برای معرفی کاندیدای زن

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
خانواده ما تو سال ۹۶ به آیت ا…رئیسی رای دادیم و در صورت حضور مجدد، به ایشان رای خواهیم داد.
ولی هرکسی هم که دو کلاس سواد مدیریتی داشته باشه و دلسوز مردم کشور و حاکمیت باشه بخوبی میفهمه که خروج آیت ا...رئیسی از قوه قضاییه به ضرر مردم ، کشور و حاکمیت اینو باید به چه زبونی گفت که آقایون بفهمن!!!..
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
لبیک یا خامنه ای
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
حمایت از رئیسی دلاور
و قالیباف مدیر
درود بر روان پاک شهدا ،
خدایا را مارا مطیع و فرمانبردار نائب امام زمانمان قرار بده
اللهم عجل لولیک الفرج
0
0