۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۷۸۸۱۰
در صورت عدم بازگشت شیعیان ربوده شده؛

اولتیماتوم روحانیت به دولت پاکستان؛ ۲۱ رمضان تظاهرات مردمی برگزار می‌شود

اولتیماتوم روحانیت به دولت پاکستان؛ ۲۱ رمضان تظاهرات مردمی برگزار می‌شود
روحانیون شیعه با دولت و نهاد‌های امنیتی پاکستان اتمام حجت کردند و گفتند: در صورت عدم بازگشت شیعیان ربوده شده، ۲۱ رمضان تظاهرات بزرگ مردمی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حیدر عباس عابدی رییس کمیته اقدام مشترک برای مفقودین شیعه پاکستان، با دولت و نهاد های امنیتی پاکستان اتمام حجت کرد و گفت: در صورت عدم بازگشت شیعیان ربوده شده، 21 رمضان تظاهرات بزرگی برگزار می شود.

وی با بیان این که روز جمعه، شنبه و یکشنبه تظاهرات نمادین برگزار خواهد شد، اظهار داشت: از اقصی نقاط کشور، عزیزان ما ربوده شده اند و خانواده ها از سرنوشت آنان بی خبر اند، دادگاه عالی کشور و دادگاه های ایالتی بر بازگشت گمشدگان و ربوده شدگان تاکید دارند، اما دولت و نهادی مربوطه نسبت به اقدامات آن سرباز می زنند و برای بازگشت عزیزان تلاشی نمی کنند.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که حفاظت و امنیت شهروندان وظیفه اصلی نخست وزیر و رییس جمهور کشور است، ابراز داشت: تظاهرات مسالمت آمیز در روزهای آتی رمضان المبارک برگزار خواهد شد و جلوی کاخ ریاست جمهوری تظاهرات برگزار خواهیم کرد.

وی با تاکید به این کمپین آگاهی و ارتباطی برای بازگشت ربوده شدگان آغاز شده است و دولت هرچه زودتر گمشدگان را به آغوش خانواده ها بازگرداند، تصریح کرد: در صورت عدم بازگشت شیعیان ربوده شده، 21 رمضان تظاهرات بزرگی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی در آخر افزود: تظاهرات حق ملی تمام شهروندان است و بنفع دولت است که هرچه زود به خواسته های شهروندان تن دهد و عزیزان را به آغوش خانواده بازگرداند./988/

اولتیماتوم روحانیت به دولت پاکستان،21 رمضان تظاهرات بزرگی برگزار می شود

ارسال نظرات