۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۷۸۹۳۷
حجت الاسلام احمدی:

غنی‌سازی ۶۰ درصد نشانه خدشه ناپذیری اقتدار کشور است

غنی‌سازی ۶۰ درصد نشانه خدشه ناپذیری اقتدار کشور است
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: غنی‌سازی ۶۰ درصدی نشان داد که اقدامات خرابکارانه و تروریستی نمی‌تواند خدشه‌ای به اقتدار علمی کشور ما وارد کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام موسوی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم در کشور گفت: غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم نشان داد که اقدامات خرابکارانه و تروریستی صهیونیست‌ها و استکبار و جهانی نمی‌تواند خدشه‌ای به اقتدار علمی جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

وی افزود: اگرچه در مقاطعی در ماجرای برجام و ...کش و قوس‌هایی را شاهد بدیم اما دانشمندان ما نشان دادند با همه این کش و قوس‌ها و محدودیت‌ها قله‌های رفیع علمی را فتح کرد و باعث اقتدار کشور شده و می‌شوند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: غنی سازی 60درصد نشان داد که ما هرچه را اراده کنیم انجام می‌دهیم و دشمنان ما مطمئن باشند که غنی‌سازی اورانیوم با غنای بالاتر با همین سهولت برای ما قابل دسترس است.

احمدی خاطرنشان کرد: امروز کشورهای غربی باید بپذیرند با یک ایران مقتدر مواجه‌اند  اقتدار ایران در حوزه‌های مختلف از جمله مسئله‌ هسته ای‌ باید بپذیرند چرا که این اقتدار قابل کتمان نیست.

وی افزود:‌ پذیرش واقعیتی به نام ایران مقتدر در حوزه مسائل هسته‌ای و ... برای کشورهای غربی سخت است اما غنی‌سازی 60 درصد نشان داد که همه تحلیل‌ها و فضاهاسازی‌های آنها در مورد ایران که سعی دارند ایران را کشوری عقب‌مانده معرفی کنند دروغی بیش نیست.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت:‌ غنی‌سازی 60 درصد یک جلوه و یک چشمه از قدرت جمهوری اسلامی ایران بود و همگان و به ویژه و متحدان و مزدورانش باید بدانند که با ایرانی مواجه‌اند که هر آنچه اراده کند انجام می‌دهد./998/

ارسال نظرات