۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۷۸۹۶۶
حجت الاسلام شکریان:

مسؤولان با پرهیز از مسائل حاشیه ای به فکر رفع مشکلات مردم باشند

مسؤولان با پرهیز از مسائل حاشیه ای به فکر رفع مشکلات مردم باشند
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت نقش آفرینی روحانیت در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه با هدف تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه جلسه هم افزایی دستگاه های مرتبط با مساجد جهت مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات با اشاره به این که متأسفانه مردم از عملکرد مسؤولان در حوزه اقتصادی به هیچ عنوان رضایت ندارند، گفت: امروز مردم ما از افسارگسختگی های اقتصادی در کشور به شدت نگران هستند که باید به طور جدی در این خصوص فکری شود.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که رویکرد دولت در حوزه مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قابل پذیرش نیست، تصریح کرد: مسؤولان با پرهیز از مسائل حاشیه ای تنها به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ملت ایران در طول 42 سال اخیر همواره گوش به فرمان رهبری انقلاب بوده اند، خاطرنشان کرد: به طور حتم این مردم در انتخابات امسال نیز با لبیک به ندای ولی فقیه حضوری حداکثری در پای صندوق های رأی خواهند داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انتخابات در کشور همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است، تصریح کرد: امروز دشمنان ملت ایران به انتخابات پیش روی کشور چشم دوخته اند و به همین دلیل حضور حداکثری در این انتخابات در عرصه بین المللی بسیار حائز اهمیت است

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی خود پاسخ محکمی به دخالت ها و توطئه های دشمنان علیه کشورمان خواهد بود، خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه به طور حتم خرداد ماه امسال با خلق حماسه دیگری به دشمنان نشان خواهند داد که علیرغم همه مشکلات اقتصادی پای انقلاب خود ایستاده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان نظام هر چه در توان دارند به کار گرفتند تا مردم را نسبت به آینده دلسرد کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، بار دیگر مهر تأییدی بر نظام اسلامی خواهند زد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که مردم این بار نیز به وظیفه خود در برابر انقلاب، نظام اسلامی و رهبری عمل خواهند کرد، بیان داشت: این مسؤولان هستند که متأسفانه با بی تدبیری های خود زمینه ساز بروز مشکلات برای مردم می شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که نهادهای دینی و فرهنگی نقش بسیار کلیدی در بالابردن مشارکت مردم در انتخابات بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: باید همه این نهادها و گروه های تبلیغی در جهت دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات در فضای مجازی و حقیقی تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که گروه های مرجع نظیر روحانیت و مبلغان دینی باید با روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند، تصریح کرد: باید ضرورت و اهمیت حضور مردم در انتخابات و نقش آن در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی به خوبی برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که یکی از راهبردهای دشمن در ماه های اخیر تضعیف دستاوردهای نظام و انقلاب در طول 42 سال اخیر بوده است، بیان داشت: نهادهای اثرگذار به ویژه گروه های مرجع باید دستاوردها و پیشرفت های ارزشمند نظام در طول چهار دهه اخیر را بیش از پیش برای مردم تبیین کنند./950/

ارسال نظرات