۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۷۹۰۱۲
با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

نشست کمیته قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد

نشست کمیته قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد
خوزستان - نشست کمیته قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان باحضور جمعی از مسؤولان و فعالان فرهنگی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست کمیته قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه، بامداد امروز باحضور حجت الاسلام والمسلمین جلیل علی نژاد، مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مسلم رحیمی، مدیرکل صدا و سیما مرکز خوزستان، حجت الاسلام فائز فائزی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه و تعدادی از فعالین قرآنی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مدیران و متولیان امر حوزه قرآن به ارائه گزارشی از اقدامات سال ۱۳۹۹ و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال ۱۴۰۰ پرداختند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به اینکه قرآن کریم لایه‌های گوناگونی دارد، اظهار داشت: برنامه ریزی‌های صورت گرفته باید براساس شیوه قرآن باشد.  

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که تا نقطه مطلوب در حوزه قرآن بسیار فاصله داریم، گفت: تشکیل موسسه تخصصی قرآن کریم به یاری خدا رقم خواهد خورد.  

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد درخصوص فعالیت قرآنی دفتر، گفت: هیئت اندیشه‌ورز قرآنی از نخبگان قرآنی با همکاری بخش‌های مختلف تشکیل و در ذیل آن نیز کمیته‌بندی‌های گوناگون ایجاد شود.

 امام جمعه اهواز به برنامه‌ها در حوزه نهج البلاغه و صحیف سجادیه اشاره و ادامه داد: بخشی بامحوریت نهج البلاغه عین قریبا فعال خواهد شد، در این بخش نقص داریم و واحد جداگانه‌ای ایجاد خواهد شد.

در پایان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از تلاش‌ها و زحمات تمامی کسانی که در حوزه قرآنی سطح استان فعالیت داشته و اقدامات را انجام داده‌اند تشکر و قدردانی کرد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات