۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۷۹۰۲۲
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری نشست های پژوهشی تفسیر قرآن ویژه طلاب

برگزاری نشست های پژوهشی تفسیر قرآن ویژه طلاب
لرستان - حجت الاسلام پنام گفت: در ماه مبارک رمضان نشست های پژوهشی تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به برگزاری برنامه های پژوهشی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: برنامه های پژوهشی با توجه به گسترش ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شوند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان افزود: در ماه مبارک رمضان نشست های تفسیری قرآن کریم در جمعه های ماه مبارک رمضان ویژه طلاب برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه این نشست های پژوهشی با عنوان پژوهش و تحقیق در آموزه های اسلام با رویکرد تفسیری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران از این نشست ها بهره مند می شوند.

حجت الاسلام پنام عنوان داشت: پژوهش و تحقیق در آیات قرآن کریم با رویکرد تفسیری، پژوهش در روایات معصومین(ع) و پژوهش در سیره علما با رویکرد تفسیری برگزار می شود.

طلاب لرستانی دوره های آموزشی زبان انگلسی و عربی را فرا می گیرند

وی در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی زبان های انگلیسی و عربی ویژه طلاب اشاره کرد و گفت: این دوره های آموزشی به تناوب برای طلاب مدارس علمیه استان لرستان برگزار می شوند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را آشنایی و تسلط طلاب به زبان های انگلیسی و عربی و موفقیت بیشتر در عرصه تبلیغ عنوان کرد و گفت: تربیت طلبه مبلغ در سطح بین الملل از اهداف مهم برگزاری این دوره ها است.

حجت الاسلام پنام یادآور شد: برگزاری دوره آموزشی زبان انگلیسی در برخی مدارس در حال برگزاری است و آموزش زبان عربی و انگلیسی در دیگر مدارس نیز به زودی اجرایی می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات