۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۷۹۰۲۳
امام جمعه الیگودرز:

مبلغان از فرصت فضای مجازی در عرصه تبلیغ بهره مند شوند

مبلغان از فرصت فضای مجازی در عرصه تبلیغ بهره مند شوند
لرستان - حجت الاسلام سرلک با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: فعالیت های دینی تعطیل بردار نسیت و در شرایط کنونی باید از بستر فضای مجازی در عرصه تبلیغ بهره مند شد.

حجت الاسلام مهدی سرلک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت، خودسازی و تزکیه نفس است.

امام جمعه الیگودرز بر ضرورت بهره مندی از فرصت ماه مبارک رمضان در راستای خودسازی، تهذیب نفس و تقویت اخلاق و معنویت در جامعه تأکید کرد و افزود: در این راستا باید از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای استفاده شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر در روند فعالیت های تبلیغی اظهارداشت: مبلغان باید از بستر فضای مجازی و تبلیغ چهره به چهره در این ایام و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه عمل کنند.

حجت الاسلام سرلک با تأکید بر اینکه نباید اجازه داده شود که گسترش ویروس کرونا سبب کمرنگ شدن فعالیت های تبلیغی شود، عنوان کرد: فعالیت های فرهنگی و تبلیغی باید متناسب با شرایط موجود انجام شود.

تبلیغ و ترویج احکام دین تعطیل بردار نیست

امام جمعه الیگودرز تصریح کرد: استفاده از بستر فضای مجازی فرصتی برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه به ویژه بین نسل نو است.

وی بر ضرورت تقویت فعالیت های تبلیغی تأکید کرد و ادامه داد: تبلیغ دین و ترویج احکام و آموزه های دینی و مذهبی در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست.

حجت الاسلام سرلک بیان داشت: ممکن است امر تبلیغ در وضعیت کرونا به شکل همیشگی مقدور نباشد اما رسالت ما مبلغین اقتضا دارد که به هر نحو ممکن صدای دین را به گوش مردم برسانیم./9451/

 

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات