۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۶۷۹۰۵۸
حجت الاسلام والمسلمین جلالی:

خواب آشفته دشمن با خلق حضور حداکثری مردم در انتخابات تعبیر نخواهد شد

خواب آشفته دشمن با خلق حضور حداکثری مردم در انتخابات تعبیر نخواهد شد
مازندران - نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی دانست.

حجت والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران به اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات تجلی اراده و عزم ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی همواره پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی بوده است، افزود: حفظ و صیانت از اقتدار، استقلال و آزادی کشور در سایه حضور پرشور مردم در انتخابات محقق خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران، حضور مردم در انتخابات را مظهر اقتدار ملی دانست و بیان داشت: مردم با خلق حماسه حضور در هر انتخاباتی حمایت قاطع خود از انقلاب و نظام اسلامی را نشان می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که دشمنان همواره در آستانه انتخابات با دروغ پراکنی، اخبار سراسر کذب و ایجاد شبهه تلاش می کنند مردم را نسبت به صحت انتخابات کشور بدبین کنند، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در طول 42 سال اخیر همواره سالم ترین انتخابات را برگزار کرده است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، زیرسؤال بردن مجریان برگزاری انتخابات به ویژه شورای نگهبان را نشان دهنده شکست خوردن حربه ها و توطئه های دشمنان در طول ادوار مختلف دانست و تصریح کرد: علیرغم همه تلاش های دشمن برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات، اما مردم همواره با حضور حداکثری خود پاسخ محکمی به بدخواهان انقلاب دادند.

امام جمعه فردونکنار با بیان این که مسؤولان برای ترغیب مردم در انتخابات بیشتر تلاش کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان با برجسته سازی مشکلات اقتصادی در تلاش هستند مردم را نسبت به آینده کشور دچار تردید کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که مردم همواره پشتوانه مستحکمی برای نظام و انقلاب بوده اند، تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات مظهر اقتدار نظام اسلامی است که این مسأله مهم در طول دهه های اخیر به روشنی دیده شده است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی را مهر تأییدی بر ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: به طور حتم ملت ایران بار دیگر برای شکست توطئه های دشمنان علیه انقلاب، حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، مشارکت بالای مردم در انتخابات را عامل حفظ استقلال سیاسی کشور دانست و بیان داشت: ملت ایران این بار ضمن حضور حداکثری در انتخابات، با انتخاب اصلح خود خط بطلانی بر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی خواهند کشید.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی، مهم ترین عامل اقتدار کشور در طول 42 سال اخیر را حضور پررنگ ملت ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف دانست و تصریح کرد: این مردم علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور، همچنان پای انقلاب ایستاده اند و از نظام اسلامی دفاع و حراست می کنند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران نخواهند گذاشت خواب آشفته دشمن در انتخابات پیش روی تعبیر شود، افزود: انتخابات خرداد ماه، صحنه حضور و مشارکت حداکثری مردم و شکست دیگری بر شکست های نظام سلطه خواهد بود./950/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
عالی بود
از این نوع اخبار بیشتر کار کنین.
0
0