۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۷۹۱۰۳
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم:

خطا و اشتباهات ظریف به هیچ وجه قابل پذیرش نیست

خطا و اشتباهات ظریف به هیچ وجه قابل پذیرش نیست
حقیقت پور در واکنش به فایل صوتی منتشر شده ظریف گفت:‌ این خطا و اشتباهات از فردی مثل آقای ظریف به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و شورای عالی امنیت ملی باید با وی برخورد کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، منصور حقیقت پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره به اظهارات محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در فایل منتشر شده از وی گفت: آقای ظریف در این مصاحبه که از وی منتشر شده تمام خطوط نظام را زیر سؤال برده و خطا و فول وی مستحق کارت قرمز است.

وی افزود: این خطا و اشتباهات از فردی مثل آقای ظریف به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و شورای عالی امنیت ملی باید با وی برخورد کند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اظهار داشت: ما آقای ظریف را دوست داریم اما منافع ملی‌مان را بیشتر دوست داریم. به آقای ظریف علاقمندیم اما یک تار موی حاج قاسم سلیمانی را به آقای ظریف نمی‌دهیم.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: اگر آقای ظریف امورات مربوط به سیاست خارجی را پیش می‌برده به خاطر اقدامات مجاهدان ما در میدان بوده و رشادت‌های حاج قاسم و دیگر نیروهای ما در میدان باعث می‌شده تا آقای ظریف و همکارانش بتوانند در عرصه دیپلماسی پیشروی داشته باشند.

وی افزود: آقای ظریف به ظرافت‌های کار در این حوزه‌ها آشناست و اظهارات وی از سر ندانستن و اشتباه نیست و باید با وی برخورد شود.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اظهار داشت: وقتی آقای ظریف در یک مصاحبه‌ای این مطالب را مطرح می‌کند و سوا از این موضوع که قرار بوده چه زمانی منتشر شود، آگاهانه این کار را کرده و این مطالب را مطرح کرده و اشتباهی در کار نبوده، بلکه این اظهارات دانسته مطرح شده و باید همان طور که گفتم در شورای عالی امنیت ملی بررسی و با وزیر امور خارجه برخورد شود./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
بازی انتخاباتی ۱۴۰۰ تنها در صورتی برای ظریف می تواند یک مسلخ باشد که مسئله محوری انتخابات حول سیاست خارجی که گفتمان اصلی ظریف است شکل نگیرد. ظریف شخصیتی است که فقط و فقط می‌تواند در زمین بازی سیاست خارجی خودنمایی کند. به هر دلیلی اگر زمین بازی انتخابات به سمت کارآمدی یا عدالتخواهی و یا حتی اعتراض به وضع موجود برود ظریف از ابتدا امکان عرض اندام پیدا نخواهد کرد. از طرفی هر نامزدی که بتواند دوقطبی سیاست خارجی ظریف را در بازی انتخابات پررنگ‌تر کند و مثلا دوقطبی مذاکره-مقاومت را محور مناظرات کند به ظریف کمک خواهد کرد تا بتواند به بازیگر اصلی انتخابات تبدیل شود.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
رجل سیاسی هست ولی رجل میدان نیست، ما مرد میدان میخواهیم. حرف زدن آسان هست، کار آن توان کرد که مرد میدان بود. استیضاح ظریف در همین مقطع خواست ملت هست.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
این فایل چرا منتشر شد اگر کاربرد بایگانی داشت چرا
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
تنها برگ برنده ظریف و اصلاح طلبان و دولتی ها موفقیت ولو جزئی در مذاکرات وین است تا با احیای ضعیف برجام و پائین آوردن موقت قیمت دلار سکه طلا و بعضی اجناس خودشان را قهرمان گشایش اقتصادی معرفی کنند شکست جریان انقلابی تنها از این راه احتمال دارد و نیروهای انقلابی با افشاگری این سناریوی انتخاباتی دولتی ها و اصلاح طلبان که نشانه هایش را اشاره می کنم مثلا وعده احیای ۱۰۰ روزه برجام و گشایش اقتصادی توسط آقای روحانی یا عجله و شتاب در مذاکرات وین با عباراتی مثل راستی آزمایی سریع یک روزه یا نهایتا یک هفته ایی که توسط آقای ظریف اظهارشده است یا اظهارات سفیر فرانسه که گفته بود غربی ها می خواهند تا انتخابات برجام را احیا کنند پس وظیفه رسانه های انقلابی در این کمتر از دوماه مانده به انتخابات در آگاهسازی و بصیرت افزایی برای مردم خیلی مهم است تا از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
معلوم نیست توسط چه افرادی و با چه اهداف و نیاتی به صورت گزینشی در فضای مجازی منتشر شده است. معلوم نیست ! ? معلوم است . معلوم است توسط چه افرادی و هم معلوم است با چه اهدافی . توسط همان افراد نفوذی که در وزارت امور خارجه و حواشی ان هستند . که اقای ظریف از اول تا اخر ان را دروغ می داند . گاندو ها همه جا نفوذ کرده اند . در تمام اطاق های مخصوص و حساس توسط دشمن میکرفن گذاری شده است
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
خودش قبلا گفت باسردار سلیمانی هماهنگ بوده و هر هفته باهاش ملاقات داشته و در راستای معنویات یکدیگر و نظام کار میکردند.
حالا که دم انتخابات است و کارنامه وحشتناکی به جای گذاشتن یادش اومده سردار سلیمانی تو کارش دخالت میکرده؟
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
جناب آقای ظریف! همین که فایل صوتی محرمانه جنابعالی از شبکه تلویزیونی وابسته به آل سعود سر در می آورد، یعنی در جریان قرار ندادن شما پیرامون حمله موشکی به عین الاسد و سفر بشاراسد به تهران کار بسیار دقیق و درست و هشیارانه ای بوده است. گاندوها اطرافتان را پر کرده اند آقای وزیر!
1
0