۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۷۹۱۲۳

روایت سردار نقدی از نقش کلیدی سردار حجازی در تجهیز تسلیحاتی جبهه مقاومت

روایت سردار نقدی از نقش کلیدی سردار حجازی در تجهیز تسلیحاتی جبهه مقاومت
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار حجازی از سنگرداران اصیل انقلاب و سال‌های قبل از انقلاب و به‌دنبال تحقق فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزی رسا، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن عرض تبریک و تسلیت به‌مناسبت شهادت سردار پرافتخار سید محمد حجازی به اقدامات این شهید والامقام‌ در سال‌های قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: سردار حجازی از سنگرداران اصیل انقلاب و سال‌های قبل از انقلاب و به‌دنبال تحقق فرمایشات حضرت امام خمینی رحمة الله علیه بودند.

وی سردار حجازی را یکی از محورهای اساسی استان اصفهان برای مقابله با منافقین عنوان کرد و افزود: پس از حمله سراسری رژیم بعث عراق به خاک کشورمان ایشان جانشین فرمانده سپاه قدس در جبهه‌ها بودند و نقش مهمی در طراحی‌ عملیات‌ها داشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار حجازی در زمان مدیریت و فرماندهی خود در نیروی مقاومت بسیج، این نیرو را به نقطه اوج قدرت خود رساندند، تصریح کرد: آمریکا پس از حمله به افغانستان و عراق به‌دنبال حمله به ایران بود اما باید پرسید که؛ چرا این کار را نکرد؟ باید گفت یکی از دلایل آن،‌ این بود که سردار حجازی بیش از 1500 گردان رزمی بسیج را در سراسر کشور آموزش داد و تجهیز کرد و همه آنها آمادگی کامل در برابر هر نوع حمله‌ای داشتند.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش سردار حجازی در تجهیز نیروهای مقاومت منطقه پرداخت و اظهار داشت: سردار حجازی در تجهیز نیروهای مقاومت به موشک و پهپاد نقشی کلیدی داشتند.

سردار شهید سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب، در روز یکشنبه 29 فروردین‌ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات