۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۷۹۱۲۶
حجت الاسلام خوبانی:

اقتدار منطقه ای ایران اسلامی، مرهون مجاهدت های سپهبد سلیمانی است

اقتدار منطقه ای ایران اسلامی، مرهون مجاهدت های سپهبد سلیمانی است
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در منطقه و عرصه بین الملل را نتیجه مجاهدت های سرداران جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید سلیمانی دانست.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به این که اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در منطقه مرهون از خودگذشتگی ها و جانفشانی های رزمندگان جبهه مقاومت دانست و گفت: هر گونه اظهار نظر انحرافی پیرامون رهبران این جریان به طور حتم خیانت به خون پاک شهدا است.

وی با بیان این که تشکیل جبهه مقاومت و ایستادگی رزمندگان این جبهه در برابر دشمنان دین و انقلاب، استراتژی کاملاً صحیحی بود، افزود: اگر از خودگذشتگی های رزمندگان جبهه مقاومت نبود، امروز عده ای باید با عناصر دشمن در داخل کشور مذاکره می کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جریان مقاومت، فتنه تکفیری و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها را در کشورهای اطراف خنثی و مانع گسترش آن تا مرزهای کشورمان شد، خاطرنشان کرد: امروز هر چه داریم به برکت همان خون های پاک شهدای مدافع حرم و رزمندگان این جبهه است.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که تشکیل جبهه مقاومت به رهبری سرداران این جبهه به ویژه سپهبد شهید سلیمانی، معادلات منطقه ای دشمنان را کاملاً تغییر داد، تصریح کرد: مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی خبیث آمده بودند تا جریان مقاومت در منطقه را که ایران اسلامی رهبری آن را بر عهده داشت وارد یک بحران جدی کنند.

وی با بیان این که جریان مقاومت با رهبری سپهبد سلیمانی و سایر شهدای برجسته این جبهه، فتنه دشمن را خنثی و مانع پیش روی دشمن تا مرزهای کشورمان شدند، خاطرنشان کرد: اگر امروز آقایان به راحتی در وین و سایر کشورها با طرف های غربی مذاکره می کنند به دلیل عزت و اقتداری است که شهید سلیمانی برای کشورمان بر ارمغان آورده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز همه ما مدیون خون های پاک این شهدای والا مقام هستیم، تصریح کرد: حفظ و حراست از دستاوردهای ناب شهدا یک تکلیف ملی و شرعی است و اگر کسی خدای ناکرده بخواهد بر خلاف این اصول و روش حرکت کند، خائن به انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که باید آرمان های شهدا در کشورمان همواره حفظ و برجسته باقی بماند، خاطرنشان کرد: امروز ادامه مسیر شهید سلیمانی یک رسالت قطعی است و نباید کسی بر خلاف این عقیده و روش سخن بگوید و گام بردارد.

وی با اشاره به این که دستاوردها و خدمات ارزشمند شهید سلیمانی برای کشورمان قابل بیان نیست، تصریح کرد: این سپهبد شهید خالصانه و عاشقانه در میدان نبرد حاضر بود و برای دفاع از اسلام، انقلاب و ملت ایران به شهادت رسید و امروز مهم ترین وظیفه همه مسؤولان کشور ادامه راه نورانی این شهید والا مقام است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ملت های مسلمان منطقه از این شهید عزیز به نیکی یاد می کنند، افزود: خدماتی که شهید سلیمانی برای حفظ امنیت و آرامش مردم منطقه انجام داد هیچ گاه فراموش شدنی نیست و همواره از اذهان ملت ها باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که حضور مقتدرانه جبهه مقاومت در منطقه، شکست سنگینی را به آمریکا و متحدان منطقه ای او وارد کرد، بیان داشت: اگر مجاهدت ها و تلاش های چندین ساله جبهه مقاومت و شهدای این عرصه نبود، امروز منطقه کاملاً تحت اشغال و مدیریت ارتش های تروریستی قرار داشت.

وی با بیان این که امروز نیز جریان مقاومت مقتدرانه در منطقه حضور دارد، خاطرنشان کرد: آرزوی دیرینه این جبهه پاک کردن منطقه از لوث وجود عناصر تروریستی آمریکا است که در حال تحقق است./950/

ارسال نظرات