۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۷۹۱۳۸
پیام حمله به «دیمونا» برای «تل‌آویو»؛

دوران خویشتنداری تمام شد

دوران خویشتنداری تمام شد
حمله موشکی به تأسیسات راهبردی و حساس «دیمونا» در اراضی اشغالی حامل این پیام برای صهیونیستها بود که دوران خویشتنداری مقاومت تمام شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه لبنانی «الأخبار» با انتشار مطلبی نوشت: حوادث امنیتی اخیر در اراضی اشغالی از جمله انفجار در کارخانه ساخت موشک «تومر» در نزدیکی تل آویو و نیز اصابت موشک به مکانی در نزدیکی تأسیسات اتمی «دیمونا» در صحرای النقب بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و بین المللی داشت.

بر اساس این گزارش، روزنامه الاخبار در این مطلب عنوان کرده است: بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند که پس از حوادث مذکور، قواعد درگیری در منطقه دستخوش تغییر و تحولات فراوان شده است. بدون شک، پس از اتفاقات مذکور، قواعد درگیری در منطقه دیگر به آنچه که پیش از این اتفاقات حاکم بود، شباهت نخواهد داشت. بسیاری از کارشناسان و ناظران تحولات سیاسی اعلام کرده اند که اتفاقات امنیتی اخیر در اراضی اشغالی ناشی از فعالیت‌های ثبات زدای سابق صهیونیست‌ها بوده است.

این روزنامه لبنانی همچنین آورده است: حوادث امنیتی چند روز اخیر در اراضی اشغالی حامل پیام‌هایی برای صهیونیست‌ها بود. در واقع، می‌توان از این حوادث به عنوان پیام مهم مقاومت برای سران رژیم صهیونیستی یاد کرد.

روزنامه الاخبار در ادامه گزارش خود تأکید کرده است: مقاومت با هدف قرار دادن مکانی در نزدیکی تأسیسات راهبردی و استراتژیک دیمونا در صحرای النقب این پیام مهم را به سران تل آویو مخابره کرد که دوران خویشتنداری در برابر شرارت‌های صهیونیست‌ها به اتمام رسیده است و هرگونه حماقت احتمالی آتی رژیم صهیونیستی علیه اهداف مقاومت با پاسخ سخت و قاطعانه آن مواجه خواهد شد.

روزنامه مذکور همچنین در مطلب خود آورده است: پیش از هدف قرار دادن تأسیسات استراتژیک دیمونا، مقامات صهیونیست گمان می‌کردند که تنها خودشان قادر به تحمیل معادله وحشت به طرف مقابل هستند. اما از این پس، همه چیز دستخوش تغییر شده است. این بار این مقاومت بود که توانست معادله وحشت را به صهیونیست‌ها تحمیل کند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات