۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۷۹۱۶۲
عضو پارلمان پاکستان:

قدس شریف را به دشمن نمی فروشیم/ سازمان کنفرانس اسلامی نوکر آمریکا است

قدس شریف را به دشمن نمی فروشیم/ سازمان کنفرانس اسلامی نوکر آمریکا است
سیاستمدار پاکستانی در سخنانی عملکرد سازمان کنفرانس اسلامی در مورد فلسطین را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: قبله نخست اسلام را به دشمن نمی فروشیم.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مشتاق احمد خان عضو پارلمان پاکستان و سیاستمدار این کشور در سخنانی، عملکرد اعضای سازمان کنفرانس اسلامی در مورد فلسطین را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

وی با استناد به سخنان محمد علی جناح بنیانگذار پاکستان و شاعر مشرق علامه اقبال لاهوری در مورد فلسطین، گفت: من معامله قرنی که توسط آمریکا و اسرائیل طراحی شده بود، بخاطر جنایت ها و فتنه انگیزی های اسرائیل، در پارلمان پاکستان مخالفت کردم و آنرا معامله ای خطرناک، طرحی فاجعه بار و خطر جدی برای امنیت جهانی اعلام کردم.   

این سیاستمدار پاکستانی با تاکید به این که رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین جنایت های سنگین، فاجعه بار و خلاف بشریت انجام داده است، افزود: اسرائیل باید در برابر عملکرد جنایتکارانه خود پاسخگو باشد.  

این عضو پارلمان پاکستان با بیان این که سرزمین فلسطین، سرزمین صد و بیست چهار هزار انبیاء الهی است، اظهار داشت: آزادی و نجات فلسطین از پنجه خونین رژیم غاصب صهیونیستی، فقط وظیفه فلسطینیان نیست بلکه وظیفه تمام مسلمانان جھان است که این سرزمین مقدس را از دست جنایتکاران نجات دهند.

وی با اشارہ به این که پیامبر اسلام(ص) سفر معراج را از همین سرزمین آغاز کرد، افزود: کناره گیری از مسئله فلسطین و رهاکردن قدس شریف، بمنزله رهاکردن حرمین شریفین است.

مشتاق خان سازمان کنفرانس اسلامی را سازمان نوکران آمریکا خواند و تصریح کرد: در مسئله فلسطین هیچ امیدی به دولتمردان کشورهای اسلامی نیست، نظریات و احساسات مسلمانان جهان با سران مسلمان کاملا متفاوت است، مسلمانان خواهان آزادی قدس و سران مسلمان دنبال حفظ قدرت و ثروت خود هستند.

وی در آخر با اشاره به این که دشمن عمدا یک میلیارد و دویست میلیون مسلمانان جهان را عقب مانده نگه داشته است، گفت: بزودی مسلمانان جهان بدون ھمراھی نوکران آمریکا و اسرائیل، طومار رژیم غٖاصب اسرائیل را درھم می پیچند و قبله نخست اسلام را از دست اشغالگران صهیونیسیم آزاد می کنند./988/

ارسال نظرات