۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۷۹۱۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

اقتدر منطقه ای ایران اسلامی، حاصل دیپلماسی برجامی نیست

اقتدر منطقه ای ایران اسلامی، حاصل دیپلماسی برجامی نیست
مازندران - حجت اسلام شکریان، قدرت منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی را حاصل مجاهدت های شهید سلیمانی است، گفت: این عزت امروز حاصل دیپلماسی برجامی نیست.
حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، در واکنش به فایل صوتی و اظهار نظر یکی از مسؤولان وزارت امور خارجه، گفت: موفقیت ها در عرصه بین المللی و قدرت منطقه ای و حتی جهانی ایران اسلامی مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی هاست و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علمدار دیپلماسی مقاومت در جهان است.
 
وی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار منطقه ای و حتی جهانی قرار دارد که این عزت و توفیقات در عرصه های بین المللی مرهون مجاهدت های سردار پر افتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با انتقاد از این اظهار نظرهای نابخردانه در افکار عمومی جامعه، افزود: مسؤولان به جای منحرف کردن افکار عمومی و با پرهیز از  مسائل حاشیه ای بدنبال رفع مشکلات کشور باشند و این گونه اظهار نظرها نمی تواند به شان و جایگاه این شهید والا مقام خدشه وارد کند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به تدابیر این فرمانده نام آور و پر افتخار ایران اسلامی در منطقه و جبهه مقاومت، تصریح کرد: اگر از خودگذشتگی شهید سلیمانی و هم رزمانش در محور مقاومت نبود امروز شرایط منطقه و حتی ایران اسلامی به گونه ای دیگر رقم می خورد.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به برنامه ریزی های نظام سلطه و کشورهای استکباری برای ملت های مظلوم و مسلمان منطقه، تاکید کرد: بیش از چهل دو سال است دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی و منطقه ای اش بدنبال چپاول ثروت و منابع و ذخایر مالی و نفتی کشورهای منطقه هستند و شهید سلیمانی و هم رزمانش توانستند این نقشه های شوم دشمنان را به ویژه در خاموش کردن فتنه تکفیری در برخی کشورهای حامی مقاومت خاموش کنند و این نقشه شوم آنان به خواب آشفته مبدل شد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شرایط منطقه، خاطر نشان کرد: نقش رهبری معظم انقلاب و جبهه مقاومت در شکل گیری جریان مقاومت در منطقه و مجاهدت های رزمندگان این جبهه برهیچ کسی پوشیده نیست و هرگونه اظهار نظر انحرافی در خصوص این شهید والا مقام خیانت به خون شهیدان این راه روشن است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به حضور مقتدرانه و اثرگذار ایران اسلامی در مسائل و حل بحران های منطقه ای و معادلات جهانی، اظهار داشت: مهم ترین دستاورد شهید سلیمانی در ایجاد محور مقاومت در منطقه ترویج گفتمان انقلاب است و امروز شهید سلیمانی الگو و محبوب بسیاری از شخصیت ها و ملت های بزرگ منطقه و حتی جهان است./950/
ارسال نظرات