۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۷۹۲۱۵
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

ظرفیت تبلیغی طلاب و روحانیون در انتخابات مغفول مانده است

ظرفیت تبلیغی طلاب و روحانیون در انتخابات مغفول مانده است
کرمانشاه - حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: یکی از مقوله‌های مغفول مانده در بحث انتخابات، استفاده از پتانسیل طلاب و روحانیون است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون مبلغ و طرح هجرت در کرمانشاه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در آستانه برگزاری همه پرسی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: این انتخابات از چندین جهت برای کشور و مردم حائز اهمیت است البته ناگفته نماند که برای دشمنان نیز این همه پرسی بسیار سرنوشت ساز است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه تلاش های زیادی از سوی جبهه دشمن برای انزوای این انتخابات انجام می شود، تاکید کرد: در ماه‌های اخیر بسیاری از رسانه‌های بیگانه، شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و حتی جریانات و افراد چه در داخل و چه در خارج از کشور به دنبال ضربه زدن به این انتخابات هستند و به دنبال کاهش مشارکت مردم می‌باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در مقابل مشارکت و نیز بصیرت و بینش انقلابی و سیاسی بالای ما در انتخابات می‌تواند سرمنشا تشکیل یک دولت انقلابی و جوان شود که بی شک تحقق این مهم باعث می‌شود که از وضعیت نامطلوب کنونی خارج شویم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: متاسفانه برخی در کشور تمام مشکلات حال حاضر  در تمامی بخش‌ها را به تحریم‌ها ربط می‌دهند که این موضوع به نوعی سفسطه بازی است، وضعیت کنونی اقتصاد کشور بی‌گمان نتیجه تساهل و انفعال مسئولان و دولتمردان است و تنها بخش خیلی کمی از آن را می‌توان به تحریم‌ها ارتباط داد.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی گفت: بنابراین با روی کار آمدن یک دولت جوان و انقلابی نه تنها کشور از وضعیت کنونی خارج می‌شود، بلکه زمینه توسعه همه جانبه در کشور فراهم می‌آید، البته رسیدن به این مهم نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از مقوله‌های مغفول مانده در بحث انتخابات، استفاده از پتانسیل طلاب و روحانیون است، شما عزیزان به عنوان معتمدین جامعه اسلامی نقش بسیار مهمی در ایجاد شور انتخاباتی در کشور دارید.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: روحانیون مبلغ، طرح هجرت و... با حضوری که در بین مردم و در اقصی نقاط کشور دارند، می‌توانند سهم بسزایی در برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و سرزنده داشته باشند./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
باید از طریق تبلیغ مجازی کار را پیش برد.
0
0