۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۷۹۲۲۹

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
سردار به معنای واقعی چه کسی است؟، دستگاه ذهنی ‎ظریف به چه روزی افتاده است!، واکنش رضوی به ادعای دعوت قالیباف از ظریف، میدان، صادق‌ ترین راویِ تاریخ است بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار به معنای واقعی چه کسی است؟، دستگاه ذهنی ‎ظریف به چه روزی افتاده است!، واکنش رضوی به ادعای دعوت قالیباف از ظریف، میدان، صادق‌ ترین راویِ تاریخ است بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

سردار به معنای واقعی چه کسی است؟

یاسر جلالی، دستیار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی‏ طی توییتی نوشت: حاج قاسم، ۱۳ سال پس از جنگ ۳۳روزه، میدان آن روز را روایت کرد. اتفاق اخیر بهانه‌ای شد برای رجوع دوباره و قیاس میدان و راوی. به توصیف حاج رضوان می‌رسد و گریه امانش نمی‌دهد؛ "امروز در کشور ما کلمه سردار و امیر عرف شده است اما حقیقتاً یک سردار به معنای واقعی، شهید عماد مغنیه بود..."

سردار به معنای واقعی چه کسی است؟

 

 

دستگاه ذهنی ‎ظریف به چه روزی افتاده است!

کیان عبداللهی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏دستگاه ذهنی ‎ظریف چنان آشفته و مغلوط هست که گرچه در مقام نظر، ریاکارانه وحقیرانه سعی داره میدان رو در برابر دیپلماسی توصیف کنه امّا در اکثر مصداقها که میگه(یمن وعربستان وافغانستان وعراق و ...)تلویحاً مجبوره کمک حاج قاسم به دیپلماسی وتلاش ایشون برای پایان منازعات در منطقه رو تصدیق کنه.

دستگاه ذهنی ‎ظریف به چه روزی افتاده است!

 

واکنش رضوی به ادعای دعوت قالیباف از ظریف

محمود رضوی مشاور رسانه‌ای قالیباف در توییتر نوشت: ‏سال۹۲ در ستاد دکتر بودم، هیچ پیشنهادی از سمت آقای ‎قالیباف برای دعوت آقای ‎ظریف به حضور در کارگروه بین‌الملل ستاد یا وزارت خارجه صورت نگرفت.

ما اصلا در تابستان ستادی نداشتیم و اصولا معتقدیم ایشان در اداره وزارت خارجه دچار ضعفهایی جدی هستند.

واکنش رضوی به ادعای دعوت قالیباف از ظریف

 

 

میدان، صادق‌ ترین راویِ تاریخ است

حسین یکتا در توئیتی نوشت: میدان، صادق‌ ترین راویِ تاریخ است که مرد را از نامرد جدا می‌کند. این ملتی که در میدان است، از رگهای بریده‌ آن مردِ میدان تاریخ شفاهی را شنید و در قلبش تشییع کرد و در سینه‌اش تثبیت.

حسین یکتا: میدان، صادق‌ ترین راویِ تاریخ است

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات