۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۷۹۲۶۱
باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان؛

نشست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندرماهشهر برگزار شد

نشست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندرماهشهر برگزار شد
خوزستان - نشست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان بندرماهشهر با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان بندرماهشهر باحضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز  امروز در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد.

پیش از این نشست، جلسه‌ای در این خصوص در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار و موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی بررسی و بنا به پیشنهاد و پیگیری حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد جلسه جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی باحضور مسئولان امر در استانداری برگزار شد.

نشست بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندرماهشهر باحضور استاندار خوزستان و معاونین حوزه‌های مختلف، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان و تعدادی از اعضای هیئت مدیره این مجموعه بخش خصوصی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به عنایت رهبرمعظم انقلاب نسبت به مسأله تولید، اظهار داشت: "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" از مسائلی است که باید به آن توجه ویژه شود، اما در حال حاضر شاهدیم که افراد سرمایه‌گذار مستمر با موانع و سنگ‌اندازی‌ها مواجه می‌شوند.

 وی با بیان این‌که برای سرمایه‌گذار باید فرش قرمز پهن کنیم، ادامه داد: باتوجه به نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب به شعار "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها"، ما نیز باید به تکلیف خود عمل کنیم. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات