۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۷۹۳۵۷
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت وحدت و انسجام جریان انقلابی در انتخابات پیش رو

ضرورت وحدت و انسجام جریان انقلابی در انتخابات پیش رو
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت وحدت و انسجام جریان انقلابی به منظور تحقق حضور حداکثری در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رؤسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلابی و شورای وحدت استان، بسترسازی به منظور حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را یک وظیفه و رسالت مهم دانست و گفت: همه وظیفه داریم در جهت مشارکت حداکثری که دغدغه اول رهبری معظم انقلاب است تلاش کنیم.

وی با بیان این که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش روی به طور حتم موجب عزت و اقتدار داخلی و بین المللی ایران اسلامی خواهد شد، افزود: خلق حماسه حضور در انتخابات خرداد ماه، بسیاری از توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، حفظ وحدت و انسجام میان نیروهای انقلابی را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ما مأمور به اتحاد و انسجام برای انجام ماموریت های محوله دینی، ملی و انقلابی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، ایجاد فضای اختلاف و تفرقه در کشور را حربه دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز باید از همه ظرفیت ها برای تقویت وحدت داخلی در برابر توطئه های دشمنان بهره گیریم.

امام جمعه ساری، تفرقه و تشتت را سم مهلکی برای کشور دانست و بیان داشت: همه ما وظیفه داریم در جهت تقویت جریان انقلابی در کشور تلاش کنیم چرا که اتحاد و انسجام امروز یک ضرورت برای ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، انقلاب را صحنه وحدت و انسجام ملی مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان از ماه ها قبل همه توان خود را به کار گرفتند تا مانع تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روی شوند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، حفظ بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان انقلاب را امری ضروری دانست و تصریح کرد: باید با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، تنها در جهت تقویت نظام و آرمان های انقلاب گام برداریم.

امام جمعه ساری با بیان این که تمسک به ریسمان الهی و جمع شدن حول آن هم ما را از اختلافات دور می کند و هم باعث افزایش مشارکت بیشتر عمومی می شود، بیان داشت: نخستین شرط برای قرار گرفتن در زیر بیرق الهی، ایمان و اخلاص هست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که اگر اثرگذاران جامعه اهل اخلاص و ایمان باشند آنگاه اعتماد عمومی ایجاد خواهد شد، ادامه داد: به طور حتم تقویت اعتماد و انسجام عمومی در کشور موجب اعتلای انقلاب و شکست نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی می شود./950/

ارسال نظرات