۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۷۹۳۶۹
بسته انتخاباتی رسا؛

تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم/ تقویت احتمال حضور رئیسی + فایل

تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم/ تقویت احتمال حضور رئیسی + فایل
در این بسته، اخباری شامل دعوت ۱۴۰۰ نفر از فعالان دانشجویی از رئیسی، اتمام عمر سیاسی ظریف و تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، «انتخابات 1400» از کلیدواژه هایی است که امروز با مراجعه به سایت ها و پایگاه های خبری به وضوح به چشم می خورد؛ معمولاً رسانه ها در ایام انتخاباتی با راه اندازی ویژه نامه ها و انتشار بسته های خبری، داغ ترین مباحث انتخاباتی را به سمع و بصر مخاطبان می رسانند.

ما در این بسته خبری، اخباری شامل دعوت ۱۴۰۰ نفر از فعالان دانشجویی از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰، گزینه های کارگزاران برای کاندیداتوری، چرایی حمله برخی طیف های اصول گرا به قالیباف، اتمام عمر سیاسی ظریف، تقویت احتمال حضور رئیسی و تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم را تقدیم مخاطبان گرامی خواهیم کرد.

تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم / تقویت احتمال حضور رئیسی + فایل

دعوت ۱۴۰۰ نفر از فعالان دانشجویی از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات۱۴۰۰

۱۴۰۰ نفر از فعالان دانشجویی با انتشار نامه ای از آیت‌الله رئیسی دعوت کردند تا در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیدا شود.

در بخشی از این نامه آمده است:

دولت اعتدال 8 سال عمر مملکت و حل مشکلات را به لبخند شیطان دوخت. شیطانی که صریحاً دشمنی خود با خاک ایران اسلامی را اعلام می کرد اما رئیس دولت ایران حاضر بود هر قراردادی که آنها بگویند را بدون حتی مطالعه و بررسی امضا کند. جوانی جوانان این مرز و بوم در این دولت تباه شد و آینده آنها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. در چنین موقعیتی که اعتماد عمومی در این حد خدشه دار شده برای اداره امور اجرایی مملکت به شخصیتی نیاز است که بتواند در کوتاه مدت با عملکردی مناسب اعتماد از دست رفته را برگرداند و با تیمی متخصص و متعهد، محقق کننده دولت اسلامی باشد.

متکی: احتمال حضور رئیسی تقویت شده است

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان می‌گوید نتایج بررسی‌ها و رصد تحرکات به او و همکارانش نشان می‌دهد که احتمال حضور سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار افزایش یافته است؛ حضوری که به گفته وی منجر به خروج ۹۰ درصد کاندیداهای جریان اصولگرایی از صحنه رقابت‌ها خواهد شد و به باور او محمدباقر قالیباف نیز جزو همان ۹۰ درصد محسوب می‌شود.

هاشمی و ظریف، انتخاب کارگزاران برای کاندیداتوری

«محسن هاشمی» رئیس شورای شهر اصلاح طلب تهران و عضو حزب کارگزاران در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفت: «آنچه در شورای مرکزی حزب کارگزاران به‌تصویب رسید، حضور در نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بود، البته اعضای حزب بنده و دکتر ظریف را به‌عنوان یک گزینه مصوب کردند، اما بنای کارگزاران بر تبعیت از خرد جمعی در نهاد اصلاح‌طلبی است؛ بنابراین منتظر اعلام نظر نهاد اجماع‌ساز هستیم؛ البته دکتر جهانگیری قبلاً گفته‌اند تصمیم به کاندیداتوری ندارند و به همین علت در شورای مرکزی روی ایشان بحث نشد. اگر در تصمیم خود تجدید نظر کنند، طبیعتاً کارگزاران هم موضوع را مورد بحث قرار خواهند داد».

هاشمی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «تا جایی که اطلاع دارم دکتر ظریف با وجود محبوبیت بالا، بنایی بر حضور در انتخابات ندارد و این موضوع را بارها اعلام کرده است و شاید طرح مسئله کاندیداتوری ایشان در شرایط حساس مذاکرات هم با هدف تخریب روند مذاکرات صورت بگیرد، حوزه سیاست خارجی، حوزه حساسی است و باید ملاحظاتی برای دیپلمات‌ها که سربازان کشور در سیاست خارجی هستند، در نظر گرفته شود و فراتر از مسایل جناحی و به‌صورت ملی به موضوع نگاه کنیم».

تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم / تقویت احتمال حضور رئیسی + فایل

برخی کاندیداهای ریاست جمهوری به دنبال حضور در کابینه آینده هستند

«فریدون عباسی» رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و نماینده فعلی مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، پس از اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: «ثبت‌نام چهره‌های اصولگرا خودجوش است و احتمال دارد که برخی افراد با اعلام کاندیداتوری نیم نگاهی هم به حضور در کابینه دولت آینده داشته باشند».

عباسی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا حاضر به کناره‌گیری به نفع کاندیداهای دیگر هستید، گفت: «رقیبی در انتخابات ندارم و هر فردی که ثبت‌نام کند و تأیید شورای نگهبان را بگیرد، با بنده همراه است، همان طور که بنده هم با دیگران همراه هستم. اگر از کانال شورای نگهبان عبور کنم، به نفع هیچ‌ فردی کنار نمی‌روم».

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: «تلاش می شود مسئولینی در این دولت انتخاب شوند که برآمده از مردم بوده و وامدار حزب و گروه و جناحی نباشند، تا درد و مشکل مردم را بفهمند. با کم اثر کردن تحریم ها و ایجاد طرح های پیشران اقتصادی از یک سو به دنبال افزایش درآمد مردم و از سوی دیگر به دنبال کاهش هزینه های آنها خواهیم بود. کشور ما در ۱۰ سال گذشته شاهد یک جنگ اقتصادی تمام عیار بوده است».

مطهری: نمی‌توانیم انقلاب را رها کنیم تا تندروها زمام کار را به دست بگیرند!

«علی مطهری» نماینده سابق مجلس و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «قبول دارم که فضای انتخاباتی گرم نیست اما به‌تدریج این فضا گرم‌ و پرشور خواهد شد و مشارکت قابل‌قبولی خواهیم داشت، زیرا انتخابات ریاست‌جمهوری حساسیت بیشتری نسبت‌به انتخابات مجلس دارد. در انتخابات گذشته مجلس، در فضای خاص بعد از حوادث آبان ۹۸ و هواپیمای اوکراینی بودیم و دلسردی در مردم ایجاد شده بود. ضمن اینکه به خاطر مسئله افزایش قیمت بنزین، مردم احساس کرده بودند مجلس در کشور کاره‌ای نیست».

مطهری در ادامه گفت: «اکنون تاحدی از آن فضا دور شده‌ایم. ضمن اینکه اگر مذاکرات وین به نتیجه مطلوب برسد و مردم احساس کنند راهی برای حل مشکلات باز شده است، برای اینکه این راه ادامه پیدا کند، بیشتر شرکت می‌کنند. در مجموع به میزان مشارکت امیدوارم».

وی در بخش دیگری از این مصاحبه تصریح کرد: «امثال ما که فرزند یکی از رهبران انقلاب یا شخصیت‌های بزرگ هستیم، احساس مسئولیت بیشتری می‌کنیم. یعنی احساس می‌کنیم در شرایط موجود، انقلاب و آینده کشور در خطر است و نمی‌توانیم ساکت بنشینیم، تصمیم می‌گیریم وارد میدان شویم. حالا ممکن است ردصلاحیت کنند یا رأی نیاوریم اما نمی‌توانیم انقلاب را رها کنیم تا برخی افراد تندرو زمام انقلاب را به دست بگیرند و ما را به حاشیه برانند. بنابراین ما نسبت‌به افراد عادی احساس مسئولیت بیشتری داریم. وقتی من می‌بینم کسی مثل شهید مطهری در راه انقلاب به شهادت رسیده و اگر بود چه تأثیراتی در کشور داشت، نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم. بنابراین یکی از علل ورود امثال ما همین احساس مسئولیت است».

تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم / تقویت احتمال حضور رئیسی + فایل

نظامی‌ها منعی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارند

«رستم قاسمی» وزیر نفت دولت دهم و کاندیدای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: «براساس قانون نظامی‌ها برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید ۶ ماه پیش از برگزاری انتخابات از مسئولیت خود استعفا بدهند، اما برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نیازی به استعفا از مسئولیت و یا سازمان ندارند به هر روی قوانین جمهوری اسلامی برگرفته از منویات رهبری و شرع هستند و اینکه امروز نیز گفته می‌شود امام و رهبری نظامی‌ها را از شرکت در انتخابات منع کرده اند منظور عضویت نظامی‌ها در احزاب و گروه‌های سیاسی است و نه اینکه آن‌ها برای نجات کشور در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکنند».

قاسمی با بیان اینکه بنده پیش از این به دوستان خود گفته ام که ما نباید برای اثبات خودمان دیگران را تخریب کنیم، افزود: «به دلیل اینکه هنوز آرای سیاسی شکل نگرفته است ما نمی‌توانیم در مورد کاندیداها قضاوت کنیم مضاف بر این هنوز روند تایید صلاحیت کاندیداها از سوی شورای نگهبان انجام نشده است به هر روی بنده جز شرکت در انتخابات پلن دیگری ندارم و قصدم از کاندیداتوری وزیر شدن نیست».

جریان اصلاح‌طلبی تا زمانی که بیرون قدرت است، زیبا و فریبا است

«محمدرضا تاجیک» فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: «جریان اصلاح‌طلبی تا زمانی که بیرون قدرت است، زیبا و فریبا است. یک گفتمان است. یک نظام اندیشگی است. یک نظام متفاوت فکری ارائه می‌کند. اما همین نظام فکری زیبا [وقتی] وارد عرصه قدرت می‌شود، آیا می‌تواند و از چنین توان و استعدادی برخوردار است که عرصه عمل را به رنگ خودش دربیاورد؟ یا به صورت فزاینده‌ای رنگ و بوی آن شرایط قدرت و بازی قدرت را می‌گیرد و دیگر این آموزه‌ها و مفاهیم همه می‌شوند ابزاری برای اینکه در آن بازی قدرت بتواند دست‌بالا را داشته باشند».

تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم / تقویت احتمال حضور رئیسی + فایل

تاجیک در ادامه گفت: «آن چیزی که در آستانه انتخابات یا در شرایط کنونی جامعه ما دارد مطرح می‌شود، یک نوع – به تعبیر ویتکنشتاین- «بازی‌های زبانی» هستند که خود را غسل تعمید داده‌اند و یک نامی بر خود گذاشته‌اند. به تعبیر بدیو، «نام» ‌ها به یک شکلی وارد بازی شده‌اند. مهم این است که در آخر چه کسی قادر است که در معنای اخص قضیه تولید یا تدبیر یک گفتمان کند. آن چیزی که در جامعه ما به نام گفتمان‌ها شکل گرفته است، یک نام است و حیثیت گفتمانی ندارد».

شرکت‌های دولتی، بستر فساد، تبعیض و رانت را فراهم می‌کنند

«رامین مهمانپرست» سخنگوی سابق وزارت خارجه و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه با پایگاه خبرآنلاین گفت: «در حال حاضر، در بودجه کشور رقم بودجه شرکت های دولتی (بانک‌ها و بیمه‌ها) در سال ۹۸ دو و نیم برابر بودجه عمومی دولت و در سال ۹۹ سه برابر بودجه عمومی دولت بوده است. در سال ۱۴۰۰ بودجه عمومی دولت را ۸۰۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده‌اند، بودجه شرکت های دولتی، ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار میلیارد است این مسئله بدین معناست که یک جای کار ایراد دارد؛ این شرکت‌های دولتی که تقریبا ۲ برابر بودجه عمومی دولت به خودشان بودجه اختصاص دادند اکثرا زیان ده هستند، اکثرا بی انگیزگی در آنها وجود دارد، اکثر این شرکت‌های دولتی، بستر فساد، تبعیض، رانت و... را فراهم می‌کنند، مالیات‌شان هم در سیستم خودشان به عنوان محل درآمد محسوب می‌شود و کمکی به بودجه عمومی نمی‌کند».

مهمان پرست در ادامه گفت: «وقتی بحث اقتصاد را مطرح می‌کنیم قسمت داخلی آن را توضیح می دادم، اقتصاد یک قسمت خارجی هم دارد یعنی بحث دیپلماسی اقتصادی. به بیانی دیگر در هر  دو  بُعد داخلی و خارجی، نیازمند یک تحول بزرگ هستیم. در داخل باید سعی کنیم زمینه های تولید را افزایش دهیم و سعی کنیم کسانی که در این شغل مشغول هستند هم از شغلشان راضی باشند هم زمینه اشتغال افراد بیشتری را فراهم کنیم».

چرا برخی طیف های اصول گرا به قالیباف حمله می کنند؟

برخی طیف‌های اصولگرا با قالیباف و همفکرانش همسو نیستند و بیش از همه شاید این جبهه پایداری است که ‌با او مساله دارد.دعواهای این دو طیف اصولگرا تازگی ندارد اما اکنون و در آستانه انتخاباتی که برای قالیباف اهمیت خاص دارد بیش از همیشه در مرکز توجه است.

ماجرای اخیر درباره دستکاری جداول بودجه در واقع تازه‌ترین نمود بیرونی این اختلافات است. ماجرایی که نشان می‌دهد جدال قدرت بین پایداری و رییس فعلی به این سادگی‌ها پایان نمی‌یابد.

لاریجانی وارد بازی بازنده ها نمی‌شود

شرق نوشت: آمدن یا نیامدن علی لاریجانی بر سر هر دو جریان سایه افکنده است؛ تا جایی که برخی تحلیل‌ها حاکی از این است که اعلام نامزدی‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ می‌تواند بازی هردو جریان را به هم بزند. درحالی‌که بخشی از جریان اصلاحات نزدیک‌تر به دولت، یعنی طیف کارگزاران، در مظان اتهام حمایت از لاریجانی است، هم حسین مرعشی و هم غلامحسین کرباسچی صراحتا از این موضوع اعلام برائت کرده و گفته‌اند که در جریان اصلاحات تا این لحظه بحثی درباره حمایت از رئیس سابق مجلس و مسئول فعلی پیشبرد تفاهم‌نامه ایران و چین مطرح نیست یا نشده است. از سوی دیگر، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، یعنی منوچهر متکی، هم اخیرا در کنایه به اصولگرایان منتقد این شورا که گفته بودند جامعه روحانیت به‌طور خاص و شورای وحدت اصولگرایان در ذیل جامعه روحانیت به‌ دنبال نامزدی علی لاریجانی است، گفت: دیدید که نام این فرد در میان ده نام خروجی این شورا به‌عنوان نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نیست و دعوت‌نامه‌ای هم برای او ارسال نشده است.

تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم / تقویت احتمال حضور رئیسی + فایل

عمر سیاسی ظریف در جمهوری اسلامی تمام شد

روزنامه جوان نوشت: با افشای این فایل صوتی، ماجرای نامزدی شخص محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰، عملا پایان یافته و حتی در صورت ثبت‌نام، عبور از فیلتر شورای نگهبان برای او ممکن نخواهد بود.روزنامه جوان نزدیک به اصولگرایان در سرمقاله امروز خود با اشاره به ماجرای افشای فایل صوتی محمدجواد ظریف نوشت: "به نظر می‌‌‌رسد محمدجواد ظریف، بازیگر این نقش نبوده و خود قربانی این بازی است. چه اینکه با افشای این فایل صوتی، ماجرای نامزدی شخص محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰، عملا پایان یافته و حتی در صورت ثبت‌نام، عبور از فیلتر شورای نگهبان برای او ممکن نخواهد بود. این امر حتی ماندن ظریف در وزارت امور خارجه در دولت بعدی را نیز غیرممکن کرده و در شرایط کنونی او را از قطار سیاست پیاده می‌‌‌کند."

عبور مردم از اصلاح طلبی و اصول گرایی

حسن سبحانی از کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ در گفت و گو با خبرآنلاین، درباره عبور مردم از اصلاح طلبی و اصولگرایی گفت: معتقد هستم که مردم به این نتیجه رسیده اند که گویا حل مشکلات کشور لزوما در گرایش به اصلاح طلبی یا اصولگرایی نیست چون اینها را تجربه کرده اند و دیده اند که اتفاقی رخ نداده است. بنابراین اگر فردی خارج از این جریانات را برای حل مشکلات، بایسته تر ببینند، فکر نمی‌کنم چندان تعصبات جناحی داشته باشند که بگویند با اینکه افراد شایسته تر وجود دارند ما برویم و باز هم به همان جناحی که مسائلمان را حل نکرده است رای بدهیم.

سبحانی در پاسخ به این که پایگاه رای خود را چطور می بینید؛ گفت: مهم این است که امکان حضور در صحنه و صحبت با مردم فراهم شود، به هر حال ما در مجلس و دولت بوده ایم و اهالی سیاست ما را می شناسند، در دانشگاه بوده ایم و هزاران دانشجویی که هر کدام از آن ها الان در داخل و خارج بخش عظیم متخصصان کشور را تشکیل می دهند با افکار بنده آشنا هستند.

تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم / تقویت احتمال حضور رئیسی + فایل

فعال اصلاح‌طلب: باید به جای فرد به برنامه رای داد

یک فعال سیاسی گفت: باید به برنامه ای که می تواند وضع فعلی را بهبود بخشد و نیز به جای فرد به برنامه رای داد.

داریوش قنبری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کاندیداهایی که می خواهند وارد عرصه انتخابات شوند، ابتدا باید هویت سیاسی خود را بیان کنند. داشتن هویت سیاسی مشخص و قابل قبول اولین شاخصه فردی است که می خواهد وارد عرصه انتخابات شود. مردم باید بر مبنای هویت سیاسی افراد جهت رای دادن به او تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه روند انتخابات در کشور ما بر مبنای انتخابات حزبی نیست. در کشورهایی که انتخابات حزبی است، مردم به جای رای دادن به فرد به حزب رای می دهند؛ یعنی دیدگاه ها و برنامه های مربوط به اداره کشور در ذات حزب و فعالیتش وجود دارد و مردم برنامه تدوین شده را انتخاب می کنند.

این فعال سیاسی گفت: به دلایل متعددی حزب به معنای واقعی در کشور ما وجود ندارد، اما بالاخره جبهه های سیاسی هستند که از احزابی با نگاه یک دست و واحد تشکیل شده اند. بر همین اساس است که گفتم قبل از هر چیز مشخص شدن هویت سیاسی در کشور ما بسیار مهم است.

رئیسی رای بیشتری دارد یا احمدی‌نژاد؟

جواد آرین منش چهره اصولگرا اظهار کرد: به عقیده من تنها چهره ای که می تواند با به میدان آوردن توده های مردم انتخابات را پرشور کند، احمدی نژاد است. من عقیده دارم در صورت تایید صلاحیت او توده های مردم پای صندوق رای می آیند و حتی من عقیده دارم با وجود رییسی هم باز احمدی‌نژاد رای بیشتری دارد ولی جوری رفتار می شود که گویی او رد صلاحیت شده است. در نظر سنجی نهادها نام او حذف می شود ولی حذف نام او موجب حذف خودش نمی شود. او ادامه داد: برخی عقیده دارند هر هشت سال یکبار در کشور چرخش نخبگانی داریم. بعد از ۸ سال که دولت در دست اصلاحات بود این بار نوبت اصولگرایان است. امروز با وجود فاصله ۵۰ روزه به انتخابات فضای کشور هیجان انتخاباتی ندارد و گرمایی از خود نشان نمی دهد.

خرازی: تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم

سید محمد صادق خرازی،‌ دبیر کل حزب ندای ایرانیان با اشاره به تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم، تأکید کرد: اگر روحانی و احمدی‌نژاد از کارشناسان زبده استفاده می کردند وضعیت کشور اینگونه نبود.

تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم / تقویت احتمال حضور رئیسی + فایل

اولین کتاب «سواد انتخاباتی» کشور در همدان به چاپ رسید

چندی پیش اولین کتاب سواد انتخاباتی کشور توسط  «یحیی احمدی» و «زهرا بیگدلو» دو نویسنده همدانی به چاپ رسید که یکی از  این نویسندگان در گفت‌وگو با فارس در خصوص نگارش این کتاب اظهار کرد: «سواد انتخاباتی» اولین کتابی است که به صورت جدی به مقوله سواد انتخاباتی می‌پردازد و در نوع خود کاری بدیع و نو به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: این کتاب در ۶ فصل تألیف شده است و می‌کوشد برای اولین بار و در یک قالب جدی به مفهوم سواد انتخاباتی در کنار سواد رسانه‌ای عمق ببخشد.

احمدی خاطرنشان کرد: در این کتاب سعی شده به تمام مفاهیم کاربردی در انتخابات که یک عمل سیاسی است توجه شود، از همین رو تعریف انتخابات، تبلیغات، رسانه، شبکه‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای و سواد انتخاباتی به‌طور جامع و کامل تشریح شده است.

وی با بیان اینکه تالیف و گردآوری مطالب این کتاب تقریبا دو سال طول کشیده است خاطرنشان کرد: در تهیه این کتاب از منابع داخلی، قرآن، نهج البلاغه و احادیث بهره برده شده است.

این نویسنده تصریح کرد: بخش عمده کتاب سواد انتخاباتی به دلیل کمبود منابع داخلی و عدم پرداختن به این موضوع در داخل کشور، از منابع خارجی تهیه و ترجمه شده است.

وی با اشاره به اینکه در کتاب «سواد انتخاباتی» به موضوع فضای مجازی،‌ شبکه های اجتماعی، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها و تاثیرات آن بر تصمیم‌گیری مردم در زمان انتخابات مفصل پرداخت شده است گفت: مقوله اخلاق از جمله اخلاق رای‌دهندگان و اخلاق نامزدهای انتخاباتی، قبل، حین و بعد از انتخابات هم یکی از مقوله‌های مهم کتاب است.

تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم / تقویت احتمال حضور رئیسی + فایل

ثبت نام اولین دوره شبیه سازی مناظرات انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

به همت دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و کارگروه انتخابات ثبت نام اولین دوره شبیه سازی مناظرات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰  ویژه دانشجویان از امروز آغاز شد.

براساس این گزارش، این مناظرات اولین دوره شبیه سازی انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ در سه قالب سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و با حضور دانشجویانی که مایل هستند به نمایندگی از کاندیداهای احتمالی حضور به عمل برسانند،برگزار می شود.

دانشجویان علاقه مند می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با آیدی @eco_pol_sbu_admin یا @eco_pol_basij ارتباط برقرار کنند.

رشد 25 درصدی فرصت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

مجید آخوندی معاون سیاسی سازمان صداوسیما از تدارک ۸۱ برنامه در سیما و ۵۶ برنامه در صدا در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: فرصت تبلیغات نامزدها در رسانه ملی ۲۵ درصد افزایش یافته است./841/

برای دریافت فایل بسته انتخاباتی رسا (اینجا) کلیک کنید.

تلاش دشمن برای تبدیل انتخابات به رفراندوم / تقویت احتمال حضور رئیسی + فایل

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
تلاش حضرات خبرگزاری انقلابی رسا در تامین محتوای بسته های رصدی در زمان به هنگام موجبات رضایتمندی است. موفق باشید
0
0