۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۷۹۴۰۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مردم ایران هرکجا انقلاب به آن‌ها نیاز داشته در میدان حاضر شده اند

مردم ایران هرکجا انقلاب به آن‌ها نیاز داشته در میدان حاضر شده اند
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: مردم ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی پیش رو هرکجا که انقلاب نیاز به آن‌ها داشته است در میدان حاضر شده اند و از انقلاب دفاع کرده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان به دلیل وضعیت قرمز ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد گفت: هفته پیش رو و شب‌های قدر قلب ماه رمضان و گوهرماه شریف رمضان است که نباید آن را از دست داد.

وی با اشاره به اعلام صلاحیت نامزد‌های انتخابات شورای شهر و استقبال نامزد‌های انتخابات شورای شهر در انتخابات پیش رو، گفت: تعدد کاندیداهای شورای شهر با هدف خدمت به مردم نشانه دلدادگی به نظام است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم و تامین نیاز‌های اساسی مردم در دستور کار اعضای شورای شهر قرارداشته باشد، افزود: مردم با رای به کاندیدا‌های شورای شهر آن‌ها را بعنوان مشاور امین خود انتخاب می‌کنند تا بتوانند نیاز‌های اساسی آن‌ها را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهارداشت: اعضای شورای اسلامی شهر طی مدت چهار سال خدمت به مردم وقت کشی نکنند و مراقب باشند نیاز‌های غیرضروری جای نیاز‌های ضروری را نگیرد و مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی انتخاب شهردار را از اختیارات اعضای شورای شهر دانست و ادامه داد: اعضای شورای شهر، انتخاب شهردار را به دور از وابستگی به جریان‌ها و زد و بند‌های سیاسی و براساس کارآمدی و لیاقت‌های و تجربی و علمی انتخاب کنند.

آفت بزرگ وابستگی شهردار به جریان‌های سیاسی و گروهی و قبیله‌ای و قومی است
به گفته وی اگر شهردار منتخب شورای شهر وابسته به جریان‌های سیاسی و گروهی و قبیله‌ای و قومی و وابستگی باشد آفت بزرگی است، اما اگر انتخاب شهردار براساس مؤلفه‌های لیاقت، قابلیت، کاردانی، تجربه، دلسوزی، دینداری، تقوا مداری و مردم سالاری دینی باشد شهردار موفقی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان خطاب به کاندایدا‌های شورای شهر تأکید کرد: مردم را ولی نعمت خود بدانید چرا که همه ما مدیون مردم و خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان هستیم.

آیت الله سلیمانی گفت: اعضای شورای شهر به دور از وابستگی‌های حزبی و سیاسی از نزاع‌های سیاسی و تنش اجتناب کرده و تمام تلاش و توان خود را در راستای خدمت بی منت به مردم به کار بگیرند و خود را خادم مردم بدانند.

وی ادامه داد: مردم ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی پیش رو هرکجا که انقلاب نیاز به آن‌ها داشته است در میدان حاضر شده اند و از انقلاب دفاع کرده اند و در آزمون‌های گوناگون نمره قبولی گرفته اند و دشمنان اسلام و نظام را مأیوس کرده اند.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر حفظ روحیه امید و نشاط اجتماعی با رعایت اصل عدالت با هدف ایجاد امنیت اجتماعی از سوی کاندید‌اهای شورای شهر و منتخبان شورای شهر تأکید کرد و افزود: شهرستان کاشان با همه ویژگی‌ها و امتیازاتی که دارد اما سرانه فضای سبز اندکی دارد و شهر نیاز به نشاط و شادابی و سرسبزی و مراکز تفریحی و ورزش عمومی دارد.

مردم در انتخابات پیش رو افرادی را انتخاب کنند که خدا ترس باشند
آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه امروز شهر کاشان نیاز به فضا‌های ورزشی به ویژه فضای ورزشی تخصصی ویژه ورزش بانوان و نابینایان دارد، گفت: شهری که دارای ده‌ها واحد تولیدی فرش ماشینی، ده‌ها واحد تولیدی قوی و مردم خیز است اما خدمات عمومی آن چشمگیر نیست و به شورایی نیاز است که به این مسائل توجه داشته باشد.

وی همچنین بر توجه به اولویت‌های شهرستان از سوی اعضای شورای شهر تأکید کرد و از رفع گره‌های ترافیک شهری، آلودگی هوا، ساخت و ساز‌های بدون مجوز و غیراصولی، گرانی مسکن، زمین خواری، دیوان سالاری و رفع بروکراسی اداری را از جمله اولویت‌های شهرستان کاشان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: مردم در انتخابات پیش رو مراقب باشند افرادی را انتخاب کنند که خدا ترس باشند تا در جهت رفع مشکلات، پیشرفت، توسعه، ترقی، عدالت اجتماعی و امنیت عمومی جامعه تلاش کنند./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
بعضیا کلا به دشمن اعتقادی ندارن
0
0