۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۷۹۵۱۴
آیت الله میریونسی:

قهر با صندوق های رای مشکلات اقتصادی کشور را حل نمی کند

قهر با صندوق های رای مشکلات اقتصادی کشور را حل نمی کند
کرمانشاه - آیت الله میریونسی گفت: کسی منکر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور نیست، ولی بی‌گمان قهر با صندوق های رای هرگز نمی‌تواند این معضلات را حل کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله سیدعباس میریونسی امروز در دیدار با جمعی از ائمه جمعه شهرستان کنگاور با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار داشت: انتخابات برای ملت ایران بسیار سرنوشت‌ساز است و همین انتخابات می‌تواند نقش مهمی در آینده کشور و حتی منطقه ایفا کند.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور در ادامه افزود: با این وجود دستان بسیاری درکارند که برای انتخابات ریاست جمهوری و حتی انتخابات شوراهای شهر حاشیه سازی کنند که متاسفانه برخی از فریب خوردگان در داخل کشور از این دست حاشیه سازان و غوغاسالاران هستند.

آیت الله میریونسی افزود: تمام تلاش دشمن این است که انتخابات ریاست جمهوری را به سمت و سویی که می‌خواهد، سوق دهد و برای این کار عناصر خارجی و داخلی خود را رسما فعال نموده است که در هفته‌های پیش نمونه‌های از تلاش‌های مذبوحانه این فریب خوردگان زرق و برق جهان استکبار را همه به عینه دیدیم.

این عالم کرمانشاهی در ادامه تاکید کرد: کسی منکر وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور نیست، ولی بی‌گمان قهر با صندوق های رای هرگز نمی‌تواند این معضلات را حل کند، بلکه پشت کردن به انتخابات پیش رو از سوی ملت ایران، برای دشمن یک برگ برنده بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که دشمن به این آرزوی شیطانی خود برسد، تاکید کرد: همانطوری که امام خمینی (ره) فرمودند؛ میزان رای ملت است، لذا مردم بالعکس آنچه که بیگانگان و دشمنان انقلاب بر زبان می‌آورند به صورت مستقیم در سرنوشت خود دخیل هستند البته باید گفت که در انتخابشان باید نهایت دقت و بصیرت انقلابی و دینی را داشته باشند.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور اظهار داشت: در این شرایط خاص کشور، منطقه و حتی جهانی، ایران اسلامی نیازمند یک دولت جوان، مطالبه گر، انقلابی و جهادی است و بی‌گمان این دولت زمانی می‌تواند روی کار بیاید که حضور مردم در این انتخابات پرشور باشد.

آیت الله میریونسی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان باید با خود فکر کنند که این همه هزینه که دشمنان برای کمرنگ کردن انتخابات می‌کنند، به چه منظور است؟!

این عالم کرمانشاهی ادامه داد: دشمن برای انزوای جمهوری اسلامی در جهان هزینه‌های زیادی را صرف می‌کند، ولی تاکنون بصیرت و بینش ملت ایران، دشمن را در بن بست سیاسی نگه داشته است.

تولیت مدرسه علمیه کنگاور در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که انتخابات ریاست جمهوری امسال باشکوه خاصی برگزار شود تا بار دیگر شاهد شکست مذبوحانه بدخواهان این انقلاب و ملت باشیم./1400/

ارسال نظرات