۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۷۹۵۶۹
به جهت ایجاد پویایی قرآنی در خانوارده ها صورت پذیرفت؛

برگزاری محافل خانگی قرآن کریم در هویزه

برگزاری محافل خانگی قرآن کریم در هویزه
خوزستان - حجت الاسلام برهانی گفت: استقبال خانواده های هویزه از طرح محفل خانگی قرآن کریم نشان دهنده ایمان و زندگی قرآن محور آنان است.

حجت الاسلام حسن برهانی ریاست اداره تبلیغات اسلامی  هویزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از اجرای طرح محفل خانگی قرآن کریم در  هویزه خبر داد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه قرآن و ربیع القرآن است لذا دل‌های مومنان بیشتر به فعالیت‌های قرانی تمایل پیدا می کند بنابراین  سعی  کردیم تا  این تمایل و نیاز معنوی با برنامه‌های ابتکاری و متناسب با شرایط کرونایی پر شود.

وی با ارائه گزارش از روند اجرای طرح محفل خانگی قران کریم عنوان کرد: به لطف خدا با همکاری مومنان خانواده‌های ولایت مدار هویزه توانستیم از اولین شب ماه مبارک رمضان جلسات خانگی تلاوت مجلسی قرآن را آغاز  کنیم و پس از انتشار خبر چنین طرحی خانواده‌های قرآن دوست جهت دعوت از مجریان محفل ورود کرده اند و در نخستین روز‌های ماه مبارک کل شب‌های طرح که ۲۵ شب می باشند رزرو گردید؛ به لطف خدا این طرح به نوبت و بدون هیچ گونه انقطاعی در نقاط شهری، روستایی و کم برخوردار در حال برگزاری است.

ریاست اداره تبلیغات اسلامی  هویزه در شرح چرایی خانگی بودن طرح گفت: از امتیازات خانگی بودن طرح این است که کلیه اعضای خانواده درگیر برنامه و محفل خواهند شد و همین امر باعث ایجاد جو و نشاط قرانی خاصی بین اعضای خانواده به ویژه نوجوانان میشود لذا با توجه به شرایط کرونایی که کلیه برنامه تجمع محور را لغو کرد اجرای چنین محافل خانگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

حجت الاسلام برهانی با اشاره به اختتامیه این طرح افزود: به توفیق اللهی و با همکاری قران دوستان، ان شاءالله جهت تجلیل از خانواده‌هایی که میزبان طرح محفل خانگی قران کریم بوده اند، روز ۲۵ ماه مبارک رمضان اختتامیه طرح را که مصادف است با ۱۸ اردیبهشت سالروز آزاد سازی شهر هویزه و ایام القدس می‌باشد را برگزار خواهیم کرد که در این رابطه ان شاءالله قاریان مطرح کشوری و بین المللی مورد دعوت قرار خواهند گرفت و برنامه توسط صدا و سیما مورد پوشش رسانه قرار بگیرد. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات