۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۷۹۶۰۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

نادیده گرفتن مجاهدت های سرداران جبهه مقاومت خیانتی نابخشودنی است

نادیده گرفتن مجاهدت های سرداران جبهه مقاومت خیانتی نابخشودنی است
مازندران - حجت الاسلام فلاح، نادیده گرفتن مجاهدت ها و از خودگذشتگی های سرداران جبهه مقاومت در تقویت عزت و اقتدار نظام اسلامی را خیانتی نابخشودنی دانست.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به سخنرانی مهم روز گذشته مقام معظم رهبری بر ضرورت تبعیت کامل همه مسؤولان از رهنمودهای ایشان در همه حوزه ها تأکید کرد.

وی با بیان این که تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری عامل عزت و اقتدار کشور خواهد بود، افزود: تجربه چند دهه اخیر کشور نشان داده هر گاه مسؤولان بر خلاف نظر و دیدگاه رهبر معظم انقلاب حرکت کردند، نتیجه ای جز بن بست و شکست در پی نداشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رشد و تعالی ایران اسلامی همواره مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری بوده است، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان کشور باید در عمل تابع ولایت و رهبری باشند و تنها به شعار بسنده نکنند.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که ولایت مداری و ولایت پذیری تنها به حرف و شعار نیست، تصریح کرد: کسانی که ادعای ولایت مداری دارند باید در عمل این مسأله مهم را ثابت کنند.

وی با اشاره به این که پیشرفت های امروز نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون مدیریت و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای در این کشور در عمل به گونه ای رفتار می کنند که با رهنمودها و دیدگاه های مقام معظم رهبری در تضاد است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه اظهار نظرهای نسنجیده یکی از مسؤولان کشور موجب رنجش خاطر مقام معظم رهبری شد، تصریح کرد: نباید مسؤولان کشور به گونه ای رفتار کنند که دشمن شاد کن شود.

حجت الاسلام فلاح، اظهار نظرهای خلاف واقع در آستانه انتخابات به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست، خاطرنشان کرد: کسی که ادعا دارد کارگزار و سرباز نظام است نباید همان حرفی را بر زبان بیاورد که آمریکا و سایر دشمنان ایران اسلامی تکرار می کنند.

وی با بیان این که اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی به حتم مرهون خون های پاک شهدا در دفاع مقدس و دفاع از حرم است، تصریح کرد: کسانی که دیدگاهی بر خلاف این مسأله دارند به طور حتم فاقد درک سیاسی لازم از تحولات منطقه و کشور هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران، نادیده گرفتن مجاهدت ها و خدمات سرداران جبهه مقاومت در طول سال های اخیر را نوعی خیانت دانست و خاطرنشان کرد: اگر رزمندگان جبهه مقاومت جلوی طراحی خطرناک دشمن در ایجاد گروه های تروریستی در منطقه را نمی گرفتند امروز مدعیان دیپلماسی باید برای حفظ امنیت کشور در مرزهای خودمان مذاکره می کنند.

حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که اگر مجاهدت و جانفشانی رزمندگان در میدان نباشد، مذاکره و دیپلماسی بی معنا است، تصریح کرد: اگر امروز آقایان به راحتی از مذاکره و دیپلماسی سخن می گویند باید بدانند که عامل این عزت و اقتدار میدان بوده است.

وی با بیان این که ملت ما تا ابد مرهون مجاهدت های سردارانی همچون شهید سلیمانی ها است، خاطرنشان کرد: این ملت اجازه نخواهد داد عده ای معلوم الحال چهره این قهرمانان ملی را با سخنان بیهوده و خلاف واقع مخدوش کنند./950/

ارسال نظرات