۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۷۹۶۱۱
واکنش نماینده ولی‌فقیه در سپاه به اظهارات ظریف؛

حاج قاسم دیپلمات فوق‌العاده‌ای بود

حاج قاسم دیپلمات فوق‌العاده‌ای بود
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه شهید سلیمانی ‌دیپلمات فوق‌العاده‌ای بود، گفت: باید همواره نام حاج قاسم را به‌عنوان الگوی مبارزه با استکبار مطرح کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی اظهار داشت: تحریف شخصیت‌های بزرگ و ظلم به بزرگی آن‌ها به‌خصوص پس‌ازاینکه دنیا را با شهادت ترک کردند موضوع جدیدی نیست.

وی افزود: شهید بزرگوار و افتخارآفرین ما شهید سلیمانی برای همه عرصه‌ها افتخارآفرین بود و یکی از موضوعاتی که باید مراقب باشیم اینکه مکتب، مرام، مسلک و روش این شهید گرفتار تحریف نشود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید افتخارآفرین ما شهید سلیمانی عزتبخش و مدافع حقوق مردم و تلاش‌گر در همه میدان‌های جهاد و انسان ذوابعادی بود که در متن جهادش اخلاق و تعبد به شریعت کاملاً مشاهده می‌شود، در متن مبارزه با استکبار  و مهربانی‌اش به مردم بی‌نظیر بود و در برابر دشمنان محکم و در برابر مردم و دوستان مهربان بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید سلیمانی در عین اینکه فرمانده توانمند و هوشیاری بود دیپلمات فوق‌العاده‌ای بود، عنوان کرد: این دیپلمات‌هایی که امروز ادعای دیپلماتی می‌کنند باید در مکتب این شهید شاگردی کنند و بدانند که هرگاه بر اساس دیپلمات وی حرکت کردیم و هر جا روش سردار سلیمانی بوده موفق عمل کرده‌ایم.

کسانی که در حق سردار سلیمانی نمک‌نشناسی کردند عزت خود در مذاکرات را از حاج قاسم گرفتند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاجی‌صادقی تصریح کرد: سزاوار نیست کسانی که عزت و توانمندی و پشتوانه کارهایشان در مذاکرات و ارتباطات دیپلماسی را از شهید سلیمانی گرفتند نمک‌نشناسی کنند و نسبت به روش و سیره این شهید والامقام کم‌لطفی کنند.

حاج قاسم سلیمانی

باید همواره نام حاج قاسم را به‌عنوان الگوی مبارزه با استکبار مطرح کنیم

وی ادامه داد: جدای از مباحث سیاسی که مطرح است آنچه مهم است فراموش نکنیم شهید سلیمانی نمرده بلکه شهید است و شهید حاضر و ناظر است و مراقب باشیم شیوه شهید سلیمانی تعطیل نشود، باید به این شهید والامقام افتخار کرده و با سربلندی نام حاج قاسم را به‌عنوان الگوی مبارزه با استکبار مطرح کنیم.

برخی افراد به دنبال بزرگ کردن خود با هجمه به شهید سلیمانی هستند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: برخی افراد به‌جای اینکه بخواهند بزرگ کردن خود را با کوچک کردن دیگران دنبال کنند این موضوع را بدانند که بزرگی آن‌ها با نزدیک شدن به شهید  سلیمانی محقق می‌شود چون حاج قاسم با نزدیک شدن به خدا بزرگ شد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: امام علی(ع) که امام حاج قاسم و رهبر همه ما شیعیان است و این ایام به نام این امام همام است و هرکسی به وی نزدیک می‌شد بزرگ می‌شد ولی برخی از دشمنان نمی‌توانستند بزرگی وی را ببینند و می‌خواستند با تحقیر و توهین به این امیرالمؤمنین(ع) خود را بزرگ کنند ولی هرگز بزرگ نشدند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: این مطالب در مردم اثر نمی‌کند چون شهید سلیمانی قلوب ملت‌های مسلمان و مردم مستضعف را تصاحب کرده و در دل‌ها جای گرفته است، شهید سلیمانی در همه تصمیمات در اوج عقلانیت و تدبیر همچون مقام معظم رهبری عمل می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: نگران این نیستیم که حاج قاسم آسیب ببیند بلکه نگرانیم خود افراد به خاطر ظرفیت کوچکشان و عدم درک حاج قاسم بخواهند با کوچک کردن این شهید خود را بزرگ کنند ولی این موضوع را بدانند که این راهش نیست./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
بله واقعا جالب بود درست میفرمایید.
0
0