۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۶۷۹۶۳۲
رئیس باشگاه رسانه‌ کراچی پاکستان:

بحران خاورمیانه به سود استکبار جهانی است

بحران خاورمیانه به سود استکبار جهانی است
مبشر میر در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس شریف گفت: استراتژی اسرائیل، بحران خاورمیانه و تضعیف کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مبشر میر رئیس باشگاه رسانه‌ شهر کراچی پاکستان، در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس که روز گذشته در کراچی پاکستان برگزار شد، بحران خاورمیانه و تضعیف کشورهای اسلامی را استراتژی مهم اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

وی گفت: اگرچه مسئله فلسطین بیش از هفتاد سال گذشته مورد بحث مجامع بین المللی بوده است اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبریت امام خمینی(ره) و تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس بدست ایشان، این مسئله پررنگ تر شده و انگیزه های آزادی قدس از سوی جوانان مسلمان بیشتر شده است.

این فعال رسانه ای پاکستانی با تاکید به این که رژیم غاصب صهیونیستی با ایجاد هرج و مرج و درگیری در کشورهای اسلامی، دنبال سوء استفاده از آب گل الوده است افزود: اسرائیل کشورهای منطقه را به جان هم انداخت تا خودش در آرامش کامل باشد.

مبشر میر با بیان این که هدف بوجود آوردن گروه تروریستی داعش تضعیف کشورهای اسلامی بود و از این موقعیت اسرائیل بیشترین منافع را در منطقه بدست آورد، گفت: مدارک و اسناد معتبری وجود دارند که داعشی های زخمی در تل ابیب درمان می شدند و پس از آن به آغوش گروه های تروریستی باز می گشتند.

وی با اشاره به این که درگیری و بحران در خاورمیانه و کشورهای منطقه به سود استکبار جهانی است اظهار داشت: بنیان های کشورهای عربی از درون به قدری سست و ضعیف شده است که مجبورند با دستور آمریکا، با رژیم غاصب اسرائیل روابط دوستانه برقرار کنند و آن را به رسمیت بشناسند./988/

ارسال نظرات