۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۷۹۷۲۳
حجت الاسلام احتشام:

روز قدس، روز احساس مسؤولیت مسلمانان است

روز قدس، روز احساس مسؤولیت مسلمانان است
امام جمعه موقت کاشان گفت: آمریکای جنایتکار می خواهد کشورهای جهان در دوگانه ایران و رژیم صهیونیستی ایران را انتخاب نکنند و مردم باید با بزرگداشت قدس این حیله را خنثی کنند.

حجت الاسلام احتشام، امام جمعه موقت کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در ارتباط با روز جهانی قدس با بیان اینکه به فرموده معمار بزرگ انقلاب، خمینی کبیر، روز قدس روز اسلام است، مطرح کرد: همه مسلمین در برابر سرنوشت مسجد الاقصی و این خاک مقدس باید احساس مسئولیت ویژه داشته باشند.

وی گفت: این رژیم از نقطه شروع جعلی بوده است و امروزه بیشتر از هر زمان دیگری جعلی بودن و تحمیلی بودن این بخش از جغرافیای سیاسی، توسط مستکبرین جهانی غرب حیله گر و شرق تجاوزگر باعث شده است تا مسلمین هرچه بیشتر با احساس مقاومتی که از انقلاب کبیر اسلامی در صحنه های سخت سیاسی، امنیتی و نظامی برای آنها رخ داده است احساس غرور و پیروزی بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت کاشان تصریح کرد: امروز شرایط صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی از هر نظر سیاسی، امنیتی و نظامی در بدترین شرایط از نقطه شروع تاکنون ممکن بوده است، مقاومت اسلامی با تأسی و به تبعیت از سردار دلها، فرمانده اقتدار آفرین سپاه قدس، شهید بزرگوار سلیمانی یک بار دیگر افتخار برای جهان اسلام خواهند آفرید.

وی افزود: وظیفه و مسئولیت همه مسلمین این است که در برابر رژیم صهیونیستی بایستند. غرب و آمریکای جنایتکار می خواهد صحنه را طوری کند که کشورهای جهان در دوگانه ایران و رژیم صهیونیستی، ایران را انتخاب نکنند و مردم باید با بزرگداشت روز قدس، این حیله و هدف را خنثی سازی کنند.

حجت الاسلام احتشام گفت: حمایت از رژیم صهیونیستی جزء خط قرمزهای جهانخواران بین المللی است از این رو باید با ایستادگی آن طور که رهبر بزرگوارمان فرمودند این رژیم جعلی را ان شاءالله از جغرافیای سیاسی جهان حذف کنیم.

ارسال نظرات