۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۷۹۷۴۶
همزمان با ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

اقدام پسندیده اوقاف و امور خیریه در کمک به نیازمندان

اقدام پسندیده اوقاف و امور خیریه در کمک به نیازمندان
مازندران - ادارات اوقاف شهرهای مازندران همزمان با ماه مبارک رمضان در اقدامی پسندیده کمک های معیشتی را از محل موقوفات تهیه و در میان افراد نیازمند توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، ادارات اوقاف و امور خیریه شهرهای مازندران همزمان با ماه مبارک رمضان در اقدامی پسندیده کمک های معیشتی را از محل موقوفات تهیه و در میان افراد نیازمند توزیع کردند.

توزیع 1250 پرس غذای گرم و بسته معیشتی از محل موقوفات در نکا

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نکا با اشاره به توزیع 250 بسته معیشتی از محل موقوفات شهرستان طی رزمایش ضیافت همدلی اظهار داشت: هزار پرس غذای گرم نیز تا پایان ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه توزیع خواهد شد.

اقدام پسندیده اوقاف و امور خیریه در کمک به نیازمندان

حجت الاسلام حسن دارابی افزود: رزمایش ضیافت همدلی در محل مصلی شهرستان نکا با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و امام جمعه شهرستان، فرماندار و مسوولین شهرستانی برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم 250 بسته غذایی به ارزش هر یک بسته 500 هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه نکا بیان کرد: این بسته های غذایی شامل روغن، خرما، آرد برنج، شکر و قند، رب، ماکارونی، برنج طارم، چای و سایر بوده است.

این مسؤول درباره مراسم شب‌های قدر در شهرستان نکا، اضافه کرد: این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در امامزاده عبدالرحیم و عبدالکریم روستای نوذرآباد برگزار شده است.

حجت الاسلام دارابی گفت: همچنین پخت هزار پرس غذای گرم در امامزاده مفید شهرستان نکا انجام و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

اجرای رزمایش ضیافت همدلی با توزیع 1130 بسته معیشتی و غذای گرم در جویبار

رییس اداره اوقاف و امور خیریه جویبار با بیان این که ۱۳۰ سبد کالا بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال در ماه مبارک رمضان در این شهرستان توزیع شد، اظهار کرد: هزار پرس غذای گرم نیز در شب‌های قدر بین نیازمندان توزیع شده است.

اقدام پسندیده اوقاف و امور خیریه در کمک به نیازمندان

رشید رضاپور اظهار کرد: ۱۳۰ سبد کالا بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال در ماه مبارک رمضان در شهرستان جویبار توزیع شده است.

وی افزود: این بسته‌های غذایی از محل عواید سقاخانه متبرکه حضرت ابوالفضل علیه السلام حیدرآباد و بقعه جهان سید رضا آیت محله تامین و بین نیازمندان توزیع شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار با اشاره به توزیع هزار  پرس غذای گرم در شب‌های قدر در این شهرستان، بیان کرد: توزیع غذایی گرم از محل درامد موقوفه حضرت فاطمه زهرا(س) لاریم است.

این مسؤول یادآور شد: در سال ۹۹ طی هشت مرحله بالغ بر هزار و ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان جویبار توزیع شده است.

رضاپور در پایان از متصرفان و مستاجران زمین های وقفی در شهرستان جویبار خواستار شد نسبت به پرداخت مطالبات وقف اقدام کرده تا اوقاف بیشتر بتواند در زمینه کمک‌های مومنانه ورود پیدا کند.

توزیع ۱۳۰ بسته غذایی در رزمایش ضیافت همدلی محمودآباد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محمودآباد گفت: تعداد 130بسته غذایی کمک معیشتی در رزمایش ضیافت همدلی بین نیازمندان و افراد کم برخوردار و مددجویان بهزیستی محمودآباد توزیع شد.

اقدام پسندیده اوقاف و امور خیریه در کمک به نیازمندان

بهزاد صادقی اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش تعداد 130بسته غذایی کمک معیشتی در رزمایش ضیافت همدلی به ارزش 460میلیون ریال بین نیازمندان و افراد کم برخوردار و مددجویان بهزیستی محمودآباد توزیع شد.

وی افزود: این مراسم باحضور حجت‌الاسلام سیدداود موسوی امام جمعه محمودآباد و دیگر مسئولین شهرستانی در آستانه مبارکه امامزاده قاسم(ع) برگزار شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محموداباد بیان کرد: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان پخت غذای گرم در دستور کار قرار داشته که تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

این مسؤول یا تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه، خاطرنشان کرد: لازم است واقفان خیراندیش در راستای وقف‌های جدید ورود پیدا کرده که در کنار اینکه کمک کار دولت و نظام خواهند شد؛ کارکرد اجتماعی و اقتصادی وقف بیشتر به چشم خواهد آمد و باعث تشویق افراد دیگر در ایجاد وقف‌های جدید خواهد شد.

صادقی در پایان گفت: سال گذشته حدود ۵۰۰ بسته کمک مومنانه به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

پخت و توزیع 3 هزار پرس غذای گرم از محل موقوفات در سوادکوه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سوادکوه با اشاره به پخت و توزیع 3 هزار پرس غذای گرم گفت: ۲۵۰ بسته کمک معیشتی به همراه مرغ تازه در راستای طرح ضیافت الهی بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام رضا یوسفی ززولی اظهار کرد: در راستای طرح ضیافت الهی حدود ۲۵۰ بسته کمک معیشتی به همراه مرغ تازه به مبلغ ۳۰۰هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

اقدام پسندیده اوقاف و امور خیریه در کمک به نیازمندان

وی افزود: این بسته ها از محل کمک خیرین و مرکز نیکوکاری الغدیر امامزاده عبدالحق و هیت امنا و اداره اوقاف سوادکوه بین نیازمندان شهرستان سوادکوه توزیع شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سوادکوه در ارتباط با مراسم های شب‌های قدر، بیان کرد: مراسم شب های قدر در امامزاده عبدالحق به‌صورت شهرستانی متمرکز برگزار شده است.

این مسوول گفت: همچنین توزیع ۳ هزار پرس غذای گرم برای شب‌های قدر در دستور کار قرار دارد.

توزیع نان مهربانی از محل موقوفات در گلوگاه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه گفت: به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) توزیع نان صلواتی از محل موقوفات شهرستان گلوگاه بین عزاداران و نیازمندان توزیع شد.

مجید رضایی خورشید اظهار کرد: با رایزنی انجام شده با دو نانوایی پخت و تقسیم نان به‌صورت صلواتی به‌مناسبت سالروز شهادت امیر المومنین صورت گرفت.

اقدام پسندیده اوقاف و امور خیریه در کمک به نیازمندان

وی افزود: نان‌های صلواتی ازسوی بقعه متبرکه سیده بی بی زینب و پایگاه بسیج و شورای روستای خورشید کلا بین مردم اطراف بقعه و روستای خورشیدکلا توزیع شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه با اشاره به پخت ۵۰۰ غذای گرم به مناسبت شب احیا در این شهرستان، گفت: این غذاهای گرم در مراسم شب احیا بین عزاداران چهار امامزاده شاخص و نیازمندان توزیع شده است./950/

ارسال نظرات