۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۷۹۸۲۰
حجت الاسلام والمسلمین قمی:

دفاع از آرمان فلسطین و قدس شریف ریشه در اعتقادات ما دارد

دفاع از آرمان فلسطین و قدس شریف ریشه در اعتقادات ما دارد
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه دفاع از قدس ریشه در اعتقادات ما دارد، گفت: همانگونه که داغ حاج قاسم سلیمانی سرد نمی شود، روز قدس نیز فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش بین‌المللی «شهید القدس» ویژه بزرگداشت روز جهانی قدس شریف که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع از آرمان فلسطین و قدس شریف ریشه در اعتقادات ما دارد، گفت: متأسفانه برخی حساب پایبندی به اعتقادات حق را با تعصبات مخلوط می کنند، در حالی که آرمان فلسطین، مسأله ای تعصبی نبوده، بلکه ریشه در اعتقادات ما دارد.

وی با بیان اینکه جنگ ما با استکبار جهانی و صهیونیست ها، جنگ حق و باطل است، ادامه داد: ما با پایبندی به اعتقادات خود بر مسأله قدس که حق ما است پافشاری می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به آیات «تَواصَوا بِالحَقِ‌ّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر» و «رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ» خاطرنشان کرد: صبر مؤمن، استقامت در نیل به قله ها است و ما تا رسیدن به هدف اصلی خود در راستای آرمان فلسطین از پای نخواهیم نشست.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امسال در شب های قدر شاهد توجه ویژه هیأت های مذهبی، خطبا و وعاظ انقلابی به مسأله قدس شریف بودیم، خاطرنشان کرد: کرونا نه تنها مانع تواصی به حق و صبر در راستای آرمان قدس نشد، بلکه شاهد افزایش توجه مردم به قدس هستیم؛ امروز روز تواصی به صبر، حق و استقامت در راه آزادسازی قدس شریف و آرمان قدس است.

وی با اشاره به اینکه امت اسلام هیچگاه از آرمان فلسطین و قدس شریف غافل نخواهد شد، مطرح کرد: همانگونه که داغ شهادت حاج قاسم سلیمانی سرد نمی شود، روز قدس نیز فراموش نخواهد شد./841/

ارسال نظرات